A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 405 (1987-1996)

405 GR 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A Gallok bosszúja

Szöveges ítélet

Az igazság szerint ez édesapám autója volt, de ? soha nem írná le a tapasztalatait, pedig tanulni lehetne bel?le. Én sokat tanultam abból a 10 évb?l amíg az autó nálunk volt.
Apu nagy francia autó rajongó(volt), ezért 90-es évek elején mikor megindult a kocsi import elkezdett PUG-ra vadászni. Talált is egyet, fogorvos tulaj(mármint az itthoni tulaj), Holland származás. Megnéztük egy autószerel? haver segítségével. Gyönyör? volt, bele estünk, megvettük. Jó ideig hiba nélkül mentek bele a kilométerek. Egy nap környezetvédelmi vizsgán kellett megjelennie. A két szaki szerintem még életében nem látott ilyet(kár, hogy erre csak utólag jöttünk rá), de hogy lássuk ?k értik a dolgukat mindent tekergettek rajta. A fogyasztás 14 literre emelkedett a megszokott 7 literr?l, nem ment. Ekkor ismertük meg a márkaszervízt. Soha nem fogjuk elfelejteni, általa olyan alktrészeket ismertünk meg amikr?l régebben azt sem tudtuk, hogy létezik. ? mindent kicserélt rajta, de tényleg mindent. Fatert nem tudtuk lebeszlni arról, hogy oda hordja- szakszevíz, ?k tudják-volt a válasza ilyenkor. 6 év használat után motort cserélt. 1,9 litere motor helyett egy SRI-t rakott bele, viszont a futóm?höz, fékhez, kormánym?höz egyebekhez nem nyúlt. Baromi jól ment de 1 bizonyos sebességhatár felett kezelhetetlen volt. Ez a motor sem úszta meg a hengerfejtömítéscserét a számítógép szerint a mi autónk nem létezett. Sose került bele megfelel? tömítés emiatt hengerfejes lett, viszont kicserélték benne a h?t?t. A féltengej csuklókat majdnem félévente kellett cserélnünk. Végül fati beadta a derekát, szerel?t cserélt sajnos már túl kés? volt. A felhalmozódott hibára már nem volt jó megoldás, de legalább a trélerre kedvezményt kapott.
10 év és 500000 km után adtuk el. A cserénél már nem jöhetett szóba francia autó. Focust vett. A PUG kényelmér?l mindig elismerééssel beszélt az öreg, és azon is meg volt lep?dve, amiért soha nem rozsdásodott. A végén már nagyon utáltuk ( a kocsit nem a fatert) de mikor elment apu mégis megkönnyezte ez volt az els? nyugati autója.
Senkit nem akarok elijeszteni ett?l a tipustól, valszeg mi fogtunk nagyon mellé de a szerel?t nagyon körültekint?en válasszon, és ha teheti kerülje az utángyártott alkatrészeket.

Hibalista

- Minden amihez kábel vezet meg az is amihez nem.

Ide hordtam szervizbe

Szakszevíz

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Pali bá

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1988
Kényelem (10) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 500000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1310 TLX Következő autója? Ford Focus
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 405 1987 (1987 - 1996)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)