A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 405 (1987-1996)

405 1.9 GRD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Franciák igenis tudnak autót építeni!

Szöveges ítélet

A limók limója, a középkategória császára, a Dieselek istene, Csak azért nincs róla szobor Párizs f?terén, mert bronzból kifaragva hülyén nézne ki... :-)

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy hihetetlen mázlimra egy nagyon megkímélt példányt fogtam ki, bemelegedett motorral, nem terhelve képes 11-12mp-es gyorsulásra is, ami egy 16 éves szívódieselt?l nem semmi. Az úttartása majdhogynem tökéletes, nem egy mai "csúcsautó" megirigyelhetné, ahogy PUG egyszer? futója az úton tartja ezt az 1300kg-os monstrumot (nem sodródik, nem pattog, nem billeg, csak a kanyarban kicsit jobban bed?l? hátsó jelzi: nem versenyautó!) , a motorja pedig egyszer?en tökéletes! A legnagyobb hidegben is pöccre indul, piszokul húz, és relative csöndes is. A bels? tér kialakítása igényes, tele kárpittal, fémet egyátalán nem látni, és a m?anyagokból is a jobbik, nem a töredez?s-nyikorgós német fajta. A vezetési élmény viszont relatív fogalom, de aki szeret kényelmesen elfeküdni egy suhanó (alig sz?r?dik be zaj) fotelban, és nem akar gyorsabban menni 150-nél, se Porschékat gyalázni a pirosnál, annak tökéletes. Bár az "átlagmagyar1.2-essuzukist" még megfogom vele. F?leg emelked?n. Meg kényelmes, de nagyon. A csomagtartó pedig hatalmas, és jól kihasználható, de a hosszú tárgyakat nem viseli, sajna a hátsó ülés nem lehajtható.

hibái: garázs kell neki, mert anélkül meghal, mint a csiga a háza nélkül! A váltó és a kuplung betonkemény, ha 405-öse van az embernek, nyugodtan lemondhatja a kondibérletet, tolatáskor csak tükörrel, piszok magasan hordja a seggét terheletlenül, hidegen hangos a motor

Hibalista

- féktárcsacsere (már szétnyírva került hozzám), folyt a h?t? (4.000-ért megstoppolták), gömcsuklók (15.000), izzitógyertyák (10.000), f?t?test (12.000), csörög a kuplungcsapágy (azóta is így járok vele, standard, bírja)
- A két h?t?ért az el?z? tulaj a hibás, meg az általa beletöltött fagyálló, ami szétmarta. Fagyiból csak a jobbikat t?ri el.

Ide hordtam szervizbe

amit nem én, azt a sarki pista

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 280000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Peugeot
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 405 1987 (1987 - 1996)

További ítéletek (101 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)