A Franciák igenis tudnak autót építeni!
Szöveges ítélet
A limók limója, a középkategória császára, a Dieselek istene, Csak azért nincs róla szobor Párizs f?terén, mert bronzból kifaragva hülyén nézne ki... :-)
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy hihetetlen mázlimra egy nagyon megkímélt példányt fogtam ki, bemelegedett motorral, nem terhelve képes 11-12mp-es gyorsulásra is, ami egy 16 éves szívódieselt?l nem semmi. Az úttartása majdhogynem tökéletes, nem egy mai "csúcsautó" megirigyelhetné, ahogy PUG egyszer? futója az úton tartja ezt az 1300kg-os monstrumot (nem sodródik, nem pattog, nem billeg, csak a kanyarban kicsit jobban bed?l? hátsó jelzi: nem versenyautó!) , a motorja pedig egyszer?en tökéletes! A legnagyobb hidegben is pöccre indul, piszokul húz, és relative csöndes is. A bels? tér kialakítása igényes, tele kárpittal, fémet egyátalán nem látni, és a m?anyagokból is a jobbik, nem a töredez?s-nyikorgós német fajta. A vezetési élmény viszont relatív fogalom, de aki szeret kényelmesen elfeküdni egy suhanó (alig sz?r?dik be zaj) fotelban, és nem akar gyorsabban menni 150-nél, se Porschékat gyalázni a pirosnál, annak tökéletes. Bár az "átlagmagyar1.2-essuzukist" még megfogom vele. F?leg emelked?n. Meg kényelmes, de nagyon. A csomagtartó pedig hatalmas, és jól kihasználható, de a hosszú tárgyakat nem viseli, sajna a hátsó ülés nem lehajtható.
hibái: garázs kell neki, mert anélkül meghal, mint a csiga a háza nélkül! A váltó és a kuplung betonkemény, ha 405-öse van az embernek, nyugodtan lemondhatja a kondibérletet, tolatáskor csak tükörrel, piszok magasan hordja a seggét terheletlenül, hidegen hangos a motor
Hibalista
- féktárcsacsere (már szétnyírva került hozzám), folyt a h?t? (4.000-ért megstoppolták), gömcsuklók (15.000), izzitógyertyák (10.000), f?t?test (12.000), csörög a kuplungcsapágy (azóta is így járok vele, standard, bírja)
- A két h?t?ért az el?z? tulaj a hibás, meg az általa beletöltött fagyálló, ami szétmarta. Fagyiból csak a jobbikat t?ri el.
Ide hordtam szervizbe
amit nem én, azt a sarki pista
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 280000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Peugeot |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
