A legnagyobb Trabant :)
Szöveges ítélet
Szerintem a gyártási id?szak téves, ugyanis nagyapám 1972-ben vette az autót Párizsban, és még kés?bb is készültek 404-esek...
Sajnos nagyon kicsi voltam, tehát sok emlékem nincs, de egyszer vezethettem nagyfater öléb?l :) A 140-150-es utazó nem volt gond neki, de a mi családunk akkori autós generációja elég kalapos volt, tehát én többet is kinézek bel?le. Hatalmas csomagtartó, 2 ház épült fel vele, rengeteget járt külföldön, és itthon is, télen, nyáron. Nem volt semmi baja. Egy igazi ász volt a sok Waresz meg trabant között az utakon! A gyerekek elhízott Trabantnak hitték, és a fecskefarok is a helyén volt:) Sajnos nagyapám ha szabad így mondanom le se szrta a karbantartását, ezért 24 évesen leszakadt valami nagyon nagy az alvázról, és ezek után eladta egy ismer?sének kerek 5 ezer forintért, aki ezután kibszta egy mez?re szétrohadni! Tessék visszaállítani a halálbüntetést! :) Mit nem adnék, ha ma egy ilyenb?l kukucskálhatnék oldalra a könyököm felett! :)
Az alkatrész beszerzés botrányos volt, ha vmelyik kolléga afrikai kiküldetésbe ment, akkor hoznia kellett egy fél autót! :)
A szerel?k meg k? hülyék! Egy szerel? vagy ért a francia autokhoz, vagy nem. kész. Hát akiket ez látott, azok nem értettek, meg némelyik Záporokon edzett szerel? meg is ilyedt a motortért?l... Ezt egyébként most is tapasztalom, mert egy 305-ösöm van...
Hibalista
- hát nem sok minden... szaladt 24 évet, aztán leszakadt a fél autó, sajnos. a gyári gumik 100 ezer km-nél lettek cserélve, és még nem is koptak vészesen!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1972 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 24 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | púpos waresz | Következő autója? | egy gyökér széthajtott 120-as Skodát vettek... no comment |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
