Jó is lehetne........ de a szar se véletlen barna.
Szöveges ítélet
Jó is lehetne mert nagy jók az ülések, sok a praktikus részlet. 5 személyesként tényleg tágas nem a földre kell ülni, mint egy suzukiban.
Románoktól vettem sajnos így előttem nem költöttek rá semmit, cserébe nem adták drágán. Sajnos szó szerint egy hónapba telt mire jól működött az autó, de még maradt hibája: random fékezgette a kerekeket kanyarodás közben. Nem a betét szorult, magától nyomogatta a féket. Gondolom emiatt se evett 9 liter alatt, rövidebb utakon nagyon óvatosan 1500-2000 fordulat között kis gázon 12-14 litert is kért, nem füstölt egyáltalán. Autópálya tempomat 110 9 liter. 130-nál 10 fölött. Előtte a benzines Mazda tribute hasonló vezetéssel szintén 9 litert kért, pedig az csak 5 sebességes és benzines volt.
Nem sokáig tartottuk meg mert a kedvenc szórakozása a kocsinak az volt hogy este gond nélkül ment reggelre (nem hidegben) hibalámpa tetszőleges kódokkal és nem indult a kocsi. A sok indítózás miatt persze akku csere is kellett.
Miután megoldódott a baja használtuk 1500km-t és örömmel szabadultunk meg tőle.
Sose ültem még ilyen zajos autóban, a 18-as kereke miatt rázott is.
Hogy jót is írjak: a motorja erős, az 1-es jó rövid így nem kell felező mindent el tudna húzni, ha megbízhatóan működne. Nem vagyok francia ellenes, amúgy csak a motor és a lámpa francia benne és az egész kocsit japánban szerelték össze.
Hibalista
- Kopó alkatrészek, de abból minden.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 199000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Tribute | Következő autója? | 6 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
