A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 309 (1985-1993)

309 1.9 Diesel Graffic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Teve Oroszlán arccal

Szöveges ítélet

1991 január 4-én Burgauban /Ausztria/ a Peugeot Flóriánnál vettem o km-rel. Korára megbízhatózágára tekintettel akár magázhatnám is. Megérdemli! Nagy mínuszokban is azonnal indul.Turbó nélkül kicsit lomha, de nem is gyorsulási versenyre készült. Sajnos lassan kinőjük, de bármikor bármilyen útra teljesítményéhez mérten hadrafogható. Nem sok kortársa mondhatja el magáról, hogy sehol egy rozsda, eredeti a fényezése, eredetiek a karosszéria elemei is.Sajnos a klíma hiánya miatt szenved Ő és mi is. Nyári útjainkon 700-800 km-eket mentünk megállás nélkül, hogy mire feljön a nap utunk végén járjunk, természetesen 4 fő full csomagtartó. Spórolósan a fogyasztás 5 liter, de ha kinyomom a szemét sem megy soha 8 fölé. Jesoló oda vissza 1 tank természetesen /Klagenfurtnak/ és autópályán ezt ma is tudja. Lecserélni nincs lehetőségem, de elárulhatom ha lenne, akkor is marad! Műszakis, és zöldkártyás napjain a szervíz szerelői is körbeálják, nézik alul felül kívül belül, mit romlott, de néhány javított kavicsfelverődés és ennyi. Nem ajánlom senkinek, hiszen több mint 15 éve nem gyártják a Talbot által fejlesztett utolsó karosszériát Peugeot 309 néven 1993-ban nyugdíjazták. Sajnos!

Hibalista

- Kopó elhasználódott alkatrészeken kívűl minimális alkatrész cseréltem fékszervó 90.000 km-nél. kuplung, vízpumpa, kipufogó dob 170.000 km-nél. Azon kívül szűrők fékbetét, izzítógyertyák, féktárcsa, fékdob, vezérműszíjak, féltengely guiharangok. Kuplungszerkezet / nem kopott csak a lamellák fáradtak el/. És a 4. szélvédő kavicsok miatt Természetesen minden "eredeti" vagyis gyári beszállítók alkatrészei.

Ide hordtam szervizbe

Míg Garanciális Burgau Peugeot Flórián.
Én magam.
Nagyob számlaszükség, műszaki vizsgáztatás, Zöldkártya Peugeot Máté Balatonboglár, Zerelő Zoli lelkismeretes pontos.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 178
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Nem döntöttem még
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 309 1985

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)