Jóbarát
Szöveges ítélet
1400 ccm-es injectoros 75 LE-s motor, meglepően jól gyorsult, városi közlekedésre ideális volt. remekül lehetett szlalomozni vele. A fékek átlagosak. (ABS nem volt benne - 1989!!) Az autó nagyon könnyü volt, balesetkor szerintem nem sokat védett volna. Az elsó ajtók felső sarka az ajtó alakja, erős hátranyulása miatt több alkalommal veszélyeztette a szememet. Váltója olyan tipikusan rossz franciás volt. Valószinüleg a nap UV sugárzása miatt a műanyag alkatrészek kifakultak (műszerfal, ajtókárpit) a mutatók érdekesen meggörbültek. 16 éves korában sehol egy szem rozsda. (A Peugeot első teljesen galvanizált modellje volt a 309)
Összességében kompromisszumokkal ugyan (semmi extra, semmi különleges) de megbízható jármú volt, ami mindig elvitt A-ból B-be, soha nem hagyott cserben.
Hibalista
- Kifufogó hátsó dob. Alapjáratot szabályozó kis elektromos kütyü. Feszültségszabályozó. Motortartó gumibak (3 ból 2) Egyik első indexbura magától leesett. (sérülés nélkül - elvált a ragasztás) Javítási dijakra nem emlékszem, de tudom hogy minden alkalommal kevesebb volt mint gondoltam volna :)))
Ide hordtam szervizbe
Peugeot szervíz. Bp. XIII. Dózsa Gy. ut.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Négy kerék Bp. XIII. Lehel ut
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 14 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 88000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | LADA 2105 | Következő autója? | Honda Civic |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
