halottról vagy jót, vagy semmit
Szöveges ítélet
Így visszagondolva tök jó autó volt, amig totálkárosra nem törték, miközben az astoriánál parkoltam vele. nyáron 5 alatt fogyasztott, télen 5,5. mindenhova elvitt ahová kellett. gázolaj kellett bele, meg motorolaj. azt egy kicsit már ette szegényke, meg folyt is belőle, de nem csoda 300e km után. de nagyon jó dinamikus autó volt. pesten is megállta a helyét, piros lámpáknál jó reakcióval simán le lehet gyorsulni az autókat vele. fürge volt.
a vezetőülés sztem kényelmesebb volt bármelyik ülésnél, de senki nem panaszkodott aki bent ült, h rossz lett vna. hátul kicsit szűkös volt.
kopó alakatrészeket ki kellett cserélni. ennyi
megbízható, olcsón fenntartható, dinamikus kis autó, amit pesten bátran ott lehet hagyni bárhol, tuti nem fogják ellopni.
Hibalista
- féltengely szorult cserére, hátsó híd egy idő után elkezdett terpeszteni és minden rugozásnál nyöszörgött, kesztyűtartó alapból nem volt jó, dróttal volt felkötve, én megoldottam (facsavarral felfúrtam), a fűtést a motortérbők kellett kapcsolni, de nem volt gáz, egy kallantyú van a tűzfalon, télen azt az ember felhajtja, aztán tavasszal meg le és kész.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | volvo s60 d5 van helyette |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
