Aki nagyon meghálálja, ha szeretik
Szöveges ítélet
Aki egy 309-est szeretne tudnia kell a bosszantó apróságain tultenni magát. Le kell szögeznem, a PUG-okra jellemző elektromos hibákat rendesen tudta/tudja produkálni. Nem kívánom részletezni, de azért egy dolgot kiemelnék: A hátsó ablak fűtést amit soha nem sikerült megcsinálni hihetetlen és egy idő után már nem is próbálkozik az ember.
Nagyon sok jó tulajdonsága van gyakorlatilag a motorhoz egy karburátor tisztításon kívül nem kellett nyúlni. És soha semmien módon nem hagyott az útszélén illetve egyszer nem indult be a parkolóba (otthon) mert az akumlátor teljesen tönkrement (egy este alatt)
Egy ismerőstöl vettük 6 éve még 450.000Ft-ért nem nagyon vigyázott rá így kapott új vezérmű szíjjat, olajat, gyertyákat, és 2 pár újj gumit. A színe piros és a kaszni egész jó állapotban volt semmi rohadás, rozsda. (máig tartja ezt a jó tulajdonságát)
Adatok:
1989-es 1,6-os GTI motor van benne egy 1986-os kaszniban. Papíron 91Le körül van amit szerintem a mai napig is hoz.
nekem tetszik a formálya kívülröl. De nem is ez a lényeg hanem a belseje. Egyszerűen gyönyörű nem tudom hogy egyedi -e mert még nem láttam 309-est ilyen belsővel. szép vastag kormány ívelt műszerfal gyönyörű bőr váltó, sport kagyló ülések, iszonyat oldaltartással, a kárpitok gyönyörű állapotban. Lehet hogy elfogult vagyok, de igyekeztem más 309-esekbe is bekukkantani és nem találtam ehhez hasonlót. Szerintem akkoriban nagyon jó felszereltésű volt. (elektromos ablak belülröl állítható tükör központi zár)
Amit nagyon szeretek benne hogy a hátsó ülések is nagyon kényelmesek és komprumisszum mentesen hosszú távon is kényelmesek.Ledöntésükkel könnyen oriásira dúzzad az amúgy sem kicsi csomagtartó (két komplett költözést megcsináltunk vele kisebb szekrényekkel)
A motor rendkívül dinamikusan mozgatja a kasznit. 3000 alatt tartva városon belül nem rugatva 6-7 liter körül eszik. 3000 föltött jön a dinamika de akkor szereti a gyomrát. Nem tudom, hogy amiatt van -e hogy a motor GT de a kímélő modban hajtva ellustul ilyenkor szinte követeli a gyikolást hogy újra élvezhető legyen a mindennapi használat. Városon kívül 120-130 as tempóval olyan 5,5-6 körül eszik. 100nál 3000-et forog. A végsebességét egyszer - kétszer vizsgáltuk óra szerint 190-200 körül ment.
Összegzés
Aki szeretne egy ilyen autót annak ajánlom, de csak ha együtt tud élni a kis apró boszantásaival
Hibalista
- Futómű többször is szinte minden.
- Fékek
- Kuplung bowden
- kuplung tárcsa
- Kipufogó rendszer csere (hang és a megnövekedett fogyasztás miatt)
- Kormánynál szinte minden az első kerekekig 1*
- Alapjárat állító motor
- Kijavíthatatlan elektonikus dolgok (Müszereken háttérvilágítás, lámpácskák mindenhol, hátsó ablak fűtés)
- A kezelő szervek eltöredeztek
-
Ide hordtam szervizbe
Ismerőshöz vittük olcsón jól dolgozott mindig.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Peugeot |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
