A szívemhez nőtt, de...
Szöveges ítélet
Imádtam ezt az AUTÓ-t , mert ez volt az első saját pénzből vett kocsim. Érteni nem értettem hozzá (és ma se nagyon értek), ezért sok olyan hiba történt amit némi odafigyeléssel ki lehett volna küszöbölni.
A kuplung teljesen szétment alattam egyszer, bár régóta csúszott már.
Egyszer Pécsen kiesett egy csapszeg a sebváltó rudazatból, és
"lezuhant" a sebváltó kar. (szerencsére olcsón megcsinálták 500FT!)
Több apró hibája volt, amik idővel halmozódtak, mert én nem csináltam meg. Pl. lelevegősödött a fékem.
Az évek során nagyon a szívemhez nőtt, mert kényelmes volt, és olcsó volt a fenntartása. Apró, (idővel nagyobb)hibái gyakran voltak pl. a csomagtér teleszkóp nem tartotta meg az 5. ajtót, rossz volt a az egyik ablaktekerő.
A legtöbb kellemetlenségem a kézifék gyenge teljesítmény miatt volt, sokszor nem fogta meg lejtőn parkolásnál az autót!
Nagyon sajnáltam ettől függetlenül, hogy el kellett adnom, mert kicsit (nem is kicsit!) beleszerettem
Hibalista
- teljes kuplung csere
- féktárcsa
- lámpa csere
- Kipufogó kilyukadt
- gyujtókábel
- rotor csere
- elosztó fedél
- sokszor nem ment egy vagy két henger hidegen
- szétesett a sebbváltó rudazata
Ide hordtam szervizbe
Pápai és Társa Kft Tisztességesen megcsinálták mindig, és gyorsan, és rugalmasan intézték a vizsgát is. (repedt külső tükör, és szigetelőszalaggal megragasztott biztonságiöv zárburkolat nem volt probléma, a többiben pedig nem volt pardon, de így megsporoltak jópár ezrest nekem) ezért 8-as
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 105 S | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
