A (nem annyira) csendes nélkülözhetetlen TÁRS
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes, igaz nem állítható benne semmi, mégis könnyen megtaláltam benne a helyemet (kompromisszumok nélkül).Szokatlan volt a 4 gang, de az 1.1-es motorral nagyon jó összhangban van, igazából csak megszokásból akar benne az ember 5.-et kapcsolni. Ami viszont bosszant: A középkonzol kezelöszervei mind fordítva vannak! Ablaktörlö kart lefelé kell húzni, a fütésszabályzón balra van a meleg jobbra a hideg, a ventillátort balra tekerve kell nagyobb teljesítményre sarkallni, de ezek csak apróságok. Amióta ezt megvettem nagyon sok autóm volt emellett, van most is, lesz is, de ezt soha nem volt szívem eladni.
Hibalista
- 168.000 Km-nél kezdett el rosszalkodni, Önindító, (valószín?leg szénkefe, nem egy nagy dolog) eddig csak a kötelez? szervízeken ment át. Egy zavaró dolog van csak, történetesen az, hogy a csomagtér müanyag burkolata a napfény hatására összetöredezett, (csak szabadban állt) ezért a kalaptartó nem használható.(Cseréje bontóból Kb 5.000.-Ft)
-
- 2007.01.21 Eltlellt egy kevés idő... Az önindítóba csak szénkefe kellett. :-) Elment a generátorban az egyik dióda sor is, + a zárak elkezdtek nem működni. (Asszem a csomagtértetőn valamikor meg is lett feszegetve) Hátsó főtengelyszimering elkezdte verni az olajat, csere. (Egy barátom szerelője csinálta,(1967 óta csak autókat szerel) eljött érte, elvitte másnap hozta, kért 25.000.- Ft-ot. Én szégyelltem magam komolyan....Megy még mindíg, viszont most már valami baja tényleg mindíg van. Valami elektromos. Csak annyi, hogy fel tudjon bosszantani. Minden remekül működik ami ahoz kell, hogy biztonságosan lehessen használni, de a visszajelzők megvilágítása pl. vagy működik, vagy nem. Csak akkor működik üzembiztosan, ha szét van bombázva a műszerfal. Ilyenkor hiába is próbálkozok vezetékeket mozgatni, vagy ilyesmi...Működik. Összeszerelés után is még egy hetet, amig az ijedtsége kitart, aztán kezdjük előlről az egészet. Komolyan mondom direkt csinálja. Lehet nyugdíjba akar menni, pedig csak rajta van vonóhorog, és én még egy kicsit használnám.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Opel Astra GL 1992 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
