A fenevad
Szöveges ítélet
Nagyon ritka autó volt a gyárilag 16 szelepes motorral szerelt katalizátor nélküli 160 lóer?s változat. Gyári gyorsulási értéke 7.8 másodperc, amit 10 év elteltével is csaknem produkálni tudott. Eleinte sokatt kellett költeni rá, de egy szint után már nem kötelez? jelleg? kiadásokat emészetett fel (zene, kipuff, egyéb fejlesztések). Mint minden GTI, ez is rázott, zörgött, de borzasztóan tudtuk ezen hibái ellenére is szeretni. Igazi társ volt hosszú utakon is. Ha kellett békés családi autó volt, ha kellett igazi er?gép. Sajnos a veszte is ez lett.
Hibalista
- Kicsit lelakva vettem, az els? nagyszervíz (több mint 200k) után apróságokat kellett javítani cserélni: kipufogó csavarok, km óra bóvden stb.
Ide hordtam szervizbe
Dergez. vegyes tapasztalat.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 90300 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Peugeot |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
