A benzines rongy szagától is megy!
Szöveges ítélet
400.000 be kerult anno 9 evesen .Teljesen alapgep,karbival,meglepetesek nelkul.minden extra hianyzott rola,meg hatso ablaktorlo sem volt rajta.ebbol kifolyolag semmi nem tudott rajta elromlani sem.Soha nem hagyott az ut szelen.Mondjuk egyszer leallt mert kimerult benne az ellem,mert nem toltott a generator.Lekapcsoltam a fenyszorokat es az a kis energia ami meg maradt az aksiban eleg volt hogy hazaerjek vele.11 ev alatt kb egy szazast rakoltottem alkatreszre.Azert ez nem rossz ,foleg ha az ember elolvas egy -ket iteletet a garancialis autok kategoriaban(50e Ft-os ablakemelok,futomu felujitasok 2 evente es persze szamlazva a kedves kuncsaftnak...vizpumpak befecskendezo alkatreszek kazallal...es hasonszoru tarsaik).Soha nem fustolt ugy tunik orokke menni fog.Nem volt meg a motorhoz nyulva es a futomuhoz sem(1 csapagy kivetelevel) .Karosszeriaja pedig kulonosen jol allja a sarat ,nem rohad.Egy uj auto kevesebb mint 2 ev alatt belekerult volna 500e -be amortizacioval kotelezo szervizzel egyutt.Nekem ennyibe kerult az egesz auto szorostul borostul.Akkor megerte nem?Megbizhatosag kategoriaba is siman ver sok vadi uj autot.Aki kitalalta a 3 ajtos valtozatot az egy allat volt,ezt leszamitva egy nagyon jo jargany.Az elso ulesek nekem ugyan kenyelmetlenek,nem tartjak a derekat .Gyenge pontja meg a futes -szellozes kapcsolok,hajlamosak az ember kezebe maradni,ez utan marad a lapos fogo,mivel ujat venni lehetetlen. 18 eves koraig egy szem rozsda nem volt rajta,aztan a hatso sarvedok kaptak egy kis uvegszalas erositesu gittet.Az alja ,kuszobok ,ajtok meg mindig rozsdamentesek!Szerintem akarmilyen nemet autoval felveheti a versenyt minosegben es fenntartasi kolcsegekben.Persze ez az uj Franciakra mar sajnos nem vonatkozik,ugyanolyan szarok mind ,csak sokan nem valljak ezt be maguknak...
Hibalista
- feltengely felujitas 130e-nel ,13000/db es meg mindig jok
- felt. gumiharang 1db 205e-nel,apropenz
- kormanymu persely ,400
- kipufogo dob, 11000 ,a kipufogo cso viszont tobbszor lett hegesztve
- termosztat ,800
- kuplung, 30000 szerelessel
- szelepfedel tom. ,1000 alatt
- kefek a generatorba es oninditoba ,3000 alatt
- generator csuszogyuru csere ,4000 azt hiszem
- gyujtomodul bontobol ingyen,amugy 8-10e
- valto kihalytas szimering ,par szaz Ft
- fekbetet szett elol, 2600 2x volt cserelve
- fekhengerek hatul (betetek nem voltak cserelve) ,1600/db
- fektarcsa felszabalyzas 160e nel ,1200/db
- bal elso kerekcsapagy ,5000 ft korul volt
- legszuro 1db a 13 ev alatt ,1700
- olaj es szuro minden 10 000 nel
- 1db aksi (gondozasmentes volt benne)
- uzemanyag szint jelado (bontott) ,apropenz
- gyertyak 1x4db (mar rozsdasak voltak)
- uzemanyag szuro 1db (azt mondtak ,hogy jo ha neha kicserelem)
- ekszij 2db, apropenz
- izzok
-
Ide hordtam szervizbe
alt.jomagam ,egy szereloben sem bizok meg.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Trabi | Következő autója? | ford falcon,ford laser |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
