Remek középkategóriás
Szöveges ítélet
Bérautóként volt nálam, mentem vele 4000 km-t, pár dolgot írok róla, hátha valakinek hasznos lesz vásárlás előtt
1.2-es háromhengeres benzines, turbo nélküli, ötajtós.
Városban kellenes, csendes, inkább sportosan morgós mint kellemetlenül háromhengeres. Autópályán 150-ig felküzdi magát, de igazából az vegye ezzel a motorral, aki mindig betartja a sebességkorlátozást. Mi négy felnőttel mentünk 2*250 km-t egy nap, tele csomaggal és nem volt fájó élmény.
Érzésre elég nagy (vagy csak jó formájú?) csomagtartója van, egy-két gyerekkel is okés.
Mély üléspozíciója van, alacsony az autó, pici, könnyen járó, de jó visszajelzést adó kormánya van és a picit feszes rugózás az alapáras 15-ös kerekek jó csillapításával nagyon élvezetesen autózható kombinációt adott ki. Nálam egy teljesen alapváltozat volt, csak metálfényezés és a ködlámpa volt benne extraként, de nem volt bántóan olcsó, sőt, kellemes volt a fekete beltér a közepes mennyiségű, tehát szolíd,de már látványos selyemfényű króm díszítéssel. Én egy bluetooth kihangosítót rendeltem volna még bele és akkor tökéletes lett volna.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Peugeot M5
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 5000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | C4 Picasso | Következő autója? | 508 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
