A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.6 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vegyes érzelmekkel.........

Szöveges ítélet

Tavaly megérett az autó csere. Egy barátomnak volt egy 2.0 HDI-je amivel semmi gond nem volt, hát én is belevágtam. Csábító volt az akciós 4.150.000 Ft-os vételár is egy 1.6-os turbódízelért igen magas felszereltséggel (kétzónás digit klíma, légzsákok, mindenféle fűtés... stb). Az első út alatt kiderült, hogy a hátsó futóművét nem sikerült megcsinálni a franciáknak. Ebbe sajnos bele kell törődni, sok mindent nem tehetünk. A hátsó szélvédő párátlanítója gyárilag rossz volt. A csere egy külön kálvária, de megoldódott. A gyári hangszerelés filléres ócskaság. Kompletten kicseréltem a hifit. A hangszórókon majdnem behaltam, amikor kivettem. Egy 16 cm-es helyre szűkítve 13 cm-es papírmembrános hangszórókat tettek. Ez egy vicc. A fejegység gyenge, ám csak innen lehet állítani a kijelzőt és a komputer beállításait. Beállítottam mindent és csere. (Azóta csak nyári időszámítás szerint mutat az óra, mert azt is a gyári fejegységről lehet állítani.) A váltója hosszú és pontatlan. A gyors váltás kivitelezhetetlen. A legnagyobb meglepetés az volt, amikor a Váci úton mentem éjszaka haza szakadó esőben, és az autó hátsó kereke felkapott vmit, ami az egyik pocsolyában bújkált. A fél hátsó lökős leszakadt az autóról. Hááááááát nem a legtartósabb az biztos. Amúgy kényelmes, a motorja nagyon jó, a fogyasztása nagyon alacsony. Városban 5.3-5.5 liter, országúton 4.4-4.5 liter, bár igaz, hogy nem nyomom halálra.

Hibalista

- A hátsó futómű szörnyű. Módosított futóműnek csúfolt lengéscsillapító bak csere. Nem lett sokkal jobb.
-
- Hátsó szélvédő csere a rossz párátlanító miatt.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Gablini M3
Miután a munkafelfevőket leba...ták, elég kedvesek. A jó szándék megvan, csak néha elszúrnak dolgokat. Egy kis megértéssel gördülékenyen megy minden. (Csereautó 206 1.4 HDI Sírva fakadtam tőle.)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 146 1.6 TS Következő autója? Mittomén
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)