A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.6 benzin 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Utálatból Szerelem

Szöveges ítélet

Ahogy látni lehet az autó karban volt/van tartva. Az elején nagyon sok pici apró bosszantó hiba volt, (állandó, szűnni nem akaró ciripelések, zörgések, nyekkenő hangok) amit gondos utánajárás, több fórum látogatás, megfelelő szakemberek megtalálása és gondos szervizelés mára megoldotta a problémákat. Nagyon sokszor voltam mérges rá, de amióta rendbe raktam rajta a fent felsoroltakat és autót csináltam belőle azóta azt érzem, hogy semmiért nem adnám. Egy 8-10 éves autóhoz képest úgy gondolom, hogy ezek a minimális javítások bőven elférnek. Előző autómmal sokkal több gond volt 4-5 évesen, amit a márkaszerviz nem tudod orvosolni.
Öröm vele autózni, csendes, megbízható napi társ és barát lett belőle. Fiat Panda után (amivel hozzáteszem sokkal nagyobb gondok voltak) nekem egy luxusautó, főleg, hogy az első szervó kormányos autóm, szóval a klíma már mennyország volt az első nyáron. Gyönyörű kívül belül. Tipp-Topp, de szerintem a képek magáért beszélnek. Nem gondolkodom hogy megválok tőle. Törődni kell vele és érdemes is mert meghálálja! Én szeretem és ajánlom mindenkinek.

Hibalista

- 149.000 lett elhozva, amiről tudok hogy bal eleje törve volt, és a kuplung cserélve lett, 8 évesen vettem. Az első körök után tudtam, hallottam hogy sok gond lesz vele. - 151.000km.-nél - 1. vízpumpa, feszítőgörgők, vezérműszíj, vezérlés komplett cseréje történt - 2. ill. olaj csere is megtörtént és olajszűrő és levegőszürő is! (10w40 jó, ideális: 5w40 vagy 30-sae acea a3/b4), szervóolaj: ATF II D, Dexron II.-zöld szinű kell! pl. TOTAL LDS LHM PLUS - 3. jobboldali kézifék kötél cseréje megtörtént- beszorúlt és nem engedett ki az első télen - 4. ablakmosó folyadék adagoló motor cserélve lett, egyszer csak megadta magát. Nem tudtam ablakot mosni – Peugeot-Citroen márka szerviz Salgótarján (Citroen Hajas-róluk később-amúgy nagyon korrektek!) - 153.000km.-nél - Ködlámpa: az egyik oldalon akartam volna cserélni és a kezembe maradt az izzófoglalati rugó. A ködlámpa és a reflektor izzója nagyon el van bújva, a sima tompítottat lehet kényelmesen cserélni. A többit érdemes szervizben cseréltetni. - Klímát fel kellett tölteni gázzal, pollenszűrő csere megtörtént, klíma tisztítás megtörtént - Hátsó csapágy cseréje megtörtént - Fékek – 4 féktárcsa csere fékpofákkal együtt, féknyerges felújítás történt - Tűzkarika csere történt- nagyon sokáig nyekkenő hangal váltottam, fékeztem, terhelésváltáskor állandó fémes hang. Aztán kiderült, hogy a tűzkarika a hibás. Kicserélték. Kb. 3 hónapig csend, majd újra kezdte. Később kiderült, hogy a továbbfejlesztett teflonbevonatú kell, amit a Citroen C4esekbe tesznek. (Ugyan az a konstrukció) Szóval lassan egy éve teflonos tűzkarikával járok és csend van!:) - Baloldalon ha le van engedve az ablak zörgő hangok jönnek-ezt más 307es tulajok is írták. Annyira nem zavaró amúgy. Mintha egy csavart elfelejtettek volna visszatenni és belül hagyták volna szabadon a kárpitba. - Gyertyák és az aksi cseréje megtörtént elkerülendő az első téli nem-indulásokat reggel. :) - Rozsdásodások a motortérben lekezeltetve-állítólag sokat állt kint használat nélkül. WD40 csodákra képes. - Leszakadt hangtompító vászon lógása a motortérben – javítva lett - Ablaktörlő lapát csere történt - Az autó komplett átnézése – fékolaj, váltóolaj, szervó olaj – fékolaj és váltó olaj csere történt - Szélvédőcsere történt mert amikor megvettem be volt repedve (új matrica okmányirodából) - Toronycsapágy csere, stabilizátor csere, trapézgömbfej csere, kormánygömbfej csere, axiálcsuklók cseréje történt - Futómű állítás, téligumikkal leptem meg az Oroszlánt (vadiúj 195/65/r15 Kormoran) - Váltószimering és váltó olaj csere volt a következő - Motortartó bak kezelése, kipufogótartó gumibakok lekezelése megtörtént- erre is csodaszer a WD40! - Távirányító elem csere megtörtént-egyszer csak lemerült az elem a bicskakulcsba és nem tudtam zárni a kocsit - 167.000km.-nél - Önindító felújítása, 30A biztosítékot kellett cserélni csak- egyszer csak nem indult az autó és láss csodát csak egy biztosíték volt pedig már azt hittem tréler lesz belőle. Szervizesek szálltak ki, a szerelő egyből tudta mi lehet a gond. Respekt érte! - Motornál egy cső elengedett, a funkcióját tekintve nem tudom mi volt, de nem okozott problémát javítani szükséges- átmenetileg szigetelőszalaggal körberagasztottam-egy helybéli faszi javította meg, vágott rá valami fasza stabil anyagból szigetelő csövet, Andrásnak hívják- csak egy őszibarackot kért érte, mert a bevatkozás kb. 2 perc volt:) - Új ablaktörlő lapátok cseréje történt elől 172.000kmnél - 179.000km olajcsere történt (TOTAL) - Fűtés állító bowden javítása történt, miután nem fűtött az autó - Alapjárati ingadozást követően a folytószelep tisztítása megtörtént 181.000kmnél-ez szintén egy pár perces beavatkozás és utána csoda történik - 184.000kmnél: Hátsó fékek szorúltak- ez okozta a ciripelést, a két hátsó féken állítottak, ki lettek tisztítva alaposan (1,5órás szerviz munka volt), elől ciripelő hang megszűnt, valami 600Ft.-os függő csapszeget kellett cserélni mind két oldalon-megette őket a rozsda - Lámpa búra csere történt a bal oldalon-párásodott, égők cseréje kívül-belül (belső klíma konzol világítás is kiégett)- lámpabúrát használtan vettem féláron jófogásról - 195/65 R15-ös nyári Continental gumik gyári 15”-os felnivel 184.000km-nél (ET 27-gyári méret!) - - 225.000 km-nél: semmi hiba. Teljesen megbízható, imádjuk! Olajcsere, kötelező cserék (szűrők, gyertya) történtek. Vadonatúj nyári gumikkal leptem meg! Új szűrőkkel és nyári gumikkal a fogyasztás drasztikusan csökkent. 90-nél 4,5-et mutat a fedélzeti computer. :) 13 éves, a 150 km/h utazó sebességnek számít. - Ami probléma kezd lenni az a bicskakulcs. A tartó műanyag kezd kikopni és lötyög benne a kulcs. A szerviz szerint 20 ezer forintból vadonatúj bicskakulcsot kapok legközelebb betanítással.

Ide hordtam szervizbe

Hajas Citroen, Salgótarján, 3100, Bajcsy-Zsilinszky út 73.- Nagyon korrektek, árban, szakértelemben I. osztály! Semmi plusz, rejtett költségek, semmi "szervizlapra ráírjuk közben meg nincs elvégezve a munka" (szokásos magyar lehúzós szerviz kultúra) nagyon messze áll tőlük!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

András- helybéli szaki. A környéken nagyon sokan viszik hozzá ezért napokig kell várni, hogy elkészüljön a paripa. A kertesházában tömegével állnak a szerelésre váró használt verdák a környékről. Miután meguntam a többszöri várakozást (pedig az első nagy felújításokat még ő végezte) elvittem szakszervizbe az autót aminek örülök, pedig féltem az áraktól és a rossz szerviz tapasztalattól. Kellemeset csalódtam!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 149000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Panda Actuel 1.1 Következő autója? Peugeot 308
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)