Tragikus
Szöveges ítélet
Noha fenntartásaim voltak a típussal kapcsolatban,vásároltam egy igen jó állapotúnak tűnőt,nem kellett volna.Mentségeim:a sógoromtól vettem,ő volt az első tulaj,szalonból ő hozta ki,valós km.,törve nem volt,csak apró karcok.Mi baj lehet megvettem,sajnos.Egyetlen apró hibára hívta fel csupán a figyelmemet hogy van egy kis hidrotőke hang de nem is kell vele foglalkozni.Ez egy jó autó,mondta ő .Kellett volna,néhány tíz kilóméter után lerobbantam vele,ez volt az első vontatás.Javíttatás után már kezdtem gyanakodni hogy mégsem volt olyan jó ötlet az autó,irány a szerelő,de egy másik ,mert nagyon lehúzott az első.Alaposan nézzük át,úgy is kell vezérlést is cserélni,ekkor kezdődött a horror.Én is az autó alá néztem,a motor minden,hangsúlyozom minden tömítésénél folyik az olaj,a sebváltónál is, mindkét féltengely kihajtásánál , a jobb oldalinál rá a kipufogóra amitől bűzlik az egész autó.Lehet hogy a váltó is emiatt károsodott mert ötösben néha beragad!Mondanom sem kell hogy majdnem az autó vételárát ott kellett hagynom a szerelőnél amilyen drágán dolgoznak manapság.De boldog örömmel mentem érte,most már jó lesz.3 napig volt jó.Egyszerűen nem indult,újabb vontatás.Főtengely jeladó hiba miatt,de légtömegmérőt is kell majd cserélni,kértem a szerelőket hogy a gyújtással kapcsolatos többi alkatrészt is cseréljék ki,újabb vaskos költség egy 18 éves autónál.Ezeken kívül számos más kisebb alkatrészt is kellet korábban cserélni,főleg a futóműben,mégis huppogó hangot ad ki és senki nem tudja az okát.Szerintem ezek az alkatrészek újonnan is hibásak.Ezek csak a főbb dolgok,ez az autó valós km.futású,és alapvetően ha régebben is de karban volt tartva,mégis mennyire rossz autó,milyen lehet egy visszapörgetett karambolos?Néhány szó a típusról:régebben a kényelem volt a francia autók fő erénye,hát ez minden csak nem kényelmes.Kemény a futómű,kemények az ülések,nehéz a kuplung(minden peugeotban,szalonautón is próbáltam)apropó kuplung,nem elég hogy nehéz(pedig új)középen van a pedál!Gerinc bántalmakat idézett elő nálam.Ezek után már csak apróság hogy a kormány viszont a közép vonaltól jobbra helyezkedik el és hogy a műszerfal borításba bele akad az ember lába mikor emeli fel a pedálokról...A kormány is nehéz,de lehet hogy csak a szervó haldoklik,miért pont az ne romlana el.Az 1.6-os benzin motor gyenge,főleg klímával.A klíma vezérlő(digitális)életveszélyes,menetközben senki se állítgassa!Halovány a képernyő és állandóan nyomkodni kell ha akarunk tőle valamit a vezető figyelmét teljesen elvonja a forgalomról.Pozitívumot is kellene írni:nagy a csomagtartó,külön dönthetőek az ülések,szép a panorámatető,bár felforralja az utasteret napon és az árnyékolója mindig elromlik,mint szinte minden ezen az autón.Nem tudom hogy kik tervezték ezt az autót,nem tudom miért vettek belőle ennyit,vagy hogy egyáltalán hogy kaphatott engedélyt ez a típus,de őszintén mondhatom hogy nem ajánlom senkinek a 307-est.A fizetésemet már utalhatnám a szerelőnek is,remélem segíthettem valakinek az írásommal.Tisztelettel...
Hibalista
- Motorolaj folyás,sebváltó olaj folyás,maga a sebváltó,főtengely jeladó,légtőmegmérő,hidrotőke,futómű több alkatrésze
Ide hordtam szervizbe
Magáncég
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 186000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | Elektromos |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (0.9/10) |
