A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.6 Premium 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

A végletek autója

Szöveges ítélet

Előre szólok, hosszú írásnak szánom. Ha nincs felesleges pár perced, inkább ne kezdj bele az olvasásba :)

Az autót 2012 októberében vásároltam. Eredetileg BMW E36-ot kerestem, de amiket találtam, olyanok voltak, mintha egy apokalipszist éltek volna túl. Pedig legalább 30-at megnéztem.
Épp egy E36-ot néztem meg Debrecenben, tetszett is, meg is beszéltük, hogy elvisszük átnézetni, de amikor kiálltak az autóval a kereskedésből, egy tenyérnyi rozsda esett le az amúgy szép állapotú autó aljáról. Már sarkon is fordultunk és édesanyám unszolására benéztünk a szomszédos kereskedésbe. Ott láttam meg ezt a Peugeot 307-est. Nagyon szép állapotú volt, szinte akkor számították be egy Citroen C2-be.
Megnéztük, majd elvittük egy próbakörre. Tetszett, így még aznap át is nézettük. Egy izzót kellett cserélni és mondták, hogy a bal hátulja fújva volt. Ennyi elég is volt, hogy még aznap megvegyem. Mint később kiderült (kb. másfél évvel később), tényleg gyári fényezése volt és a bal hátulján is csak 160 mikron volt a festék, ami a 110 mikronos gyári vastagsághoz képest nagyon szép munkát sejtet.
2001 novemberi autó volt, bordó metál színben, Premium felszereltséggel. Ez körülbelül annyit jelent, hogy szinte az összes rendelhető extrát beletették, nem fukarkodtak. Ami kimaradt az az automata váltó (talán itt nem is baj), tetőablak (ezért viszont nagy kár), ESP (ezt nem is értem), tempomat (utólag beletettem). Ekkor még nem volt xenon, tolatóradar, navigáció, színes kijelző, riasztó, félbőr ülés (a félbőr ülés tudtommal csak később, a 3 ajtós XSI modellnél volt).
A felszereltség: 16"-os könnyűfém keréktárcsák, vonóhorog, hátsó spoiler, metálfény, csomagrögzítő háló, lámpamosó, szervokormány, ABS, 6 légzsák, esőérzékelő, CD-rádió, CD tár, vaj színű plüss belső és vaj-fekete műszerfal, napszemüveg tartó a tetőben, 4 elektromos ablak, elöl-hátul kartámasz, elektromosan állítható-behajtható-fűthető tükrök, ülésfűtés elöl (sosem működött sajnos), tempomat (utólag), fabetétek, ülésmagasság állítás elöl, hűthető kesztyűtartó, hosszirányban és magasságban állítható kormány, indításgátló, központi zár.
11 éves kora ellenére csak 103000km-t futott, ami ránézésre és számítógépen megnézve is teljesen hihető volt. Se a kormány, se a váltógomb nem volt lekopva, az ülések mintha újak lettek volna, nem voltak kiülve.

A külső:
Nem volt szerelem első látásra, de nagyon megkedveltem az autót. Mindössze 4,2 méter hosszú, de sokkal nagyobbnak láttatja magát. Édesanyám 3 ajtós Audi A3-asa alig két centivel rövidebb, mégis sokkal szűkösebb autó. A Peugeot-ban vígan elfér öt ember és a csomagtartó se túl kicsi. Majdnem elfért benne a 4 téli gumi állítva (205/55 R16 méret), éppen hogy előre kellett hajtani a hátsó üléseket és kivenni a kalaptartót. A két oldalán lévő tároló rész is hasznos volt, mindig volt ott valami. Viszont az ide passzoló csomagrögzítő hálót csak 1-2 alkalommal használtam, nekem nem vált be. A színe metál bordó volt, ami kicsit kényes, hamar meglátszik rajta a kosz, és az autó kialakítása miatt, esős, taknyos időben a hátulja mindig retkes lesz, ezzel sajnos együtt kell élni. Talán a metálkék szín áll neki a legjobban, de abból elég keveset látni. A bordó gyakoribb, de főleg fekete belsővel, így az enyém ritkábbnak mondható a vaj plüss belsővel.
Egyszer políroztattam is az autót, utána mintha új lett volna, szerintem megérte az a 14 ezer forint. A rá következő télen az első lámpák lettek nagyon karcosak, de nem tudom mitől. A gyári fényezésbe sikerült belerondítanom, mert egy mélygarázs kijáratánál túl szűken vettem a kanyart és meghúztam a jobb hátsó kerék környékét. Szerencsére nem lett túl nagy a kár, de végül nem csináltattam meg, így nem vághatták a fejemhez, hogy rommá volt törve az autó. A márkaszerviznél azért kértem rá egy árajánlatot, ami bruttó 107500Ft lett volna. Azért ez kicsit szíven ütött :)

Az utastér:
Szellős, jól elférni benne és az ülések nagyon kényelmesek. A plüssbe nem izzad bele az ember nyáron, télen pedig nem hűl le, mint egy bőrülés, vagy egy sima szövet, úgyhogy jó érzés bele ülni a legnagyobb hidegben is. Én 177 centi vagyok, de mindig legalacsonyabb állásban volt az ülés, mert ezt találtam a legkényelmesebbnek. Így beállítva az ülést, magam mögött bőven elfértem, nem verte a térdem a vezetőülés háttámláját. Az első ülések könyöklői elsőre rossznak tűnnek, mert pont nem éri el az ember a váltót. Viszont idővel hozzá lehet szokni és akkor már egész kényelmes lesz. Csak nem szabad ránehezedni, mert nem egy örökkévalóságnak készült. Az enyém el is volt törve, amikor vettem, de bontóban találtam egy pont ugyanilyen színűt. Hátul sosem utaztam, így nem tudom, az ottani könyöktámasz milyen. Ami megszokást igényel még, az az, hogy hosszú a műszerfal. Ha bedobsz oda egy parkolócédulát, nyújtózkodni kell érte. Nem is beszélve arról, ha a túloldalra kell valamiért nyúlni. A kilátás hátra szerintem nem vészes, de kereszteződésnél, körforgalomnál előre-hátra fogunk dőlni, mert az A oszlop rengeteget kitakar a látótérből. A belső visszapillantót nem tudtam úgy beállítani, hogy rendesen hátra lássak, mindig le kellett hajolnom, hogy jó legyen. A kesztyűtartó mérete átlagos, de jól pakolható. Van külön jegyzetfüzetnek, tollnak és kézikönyvnek való hely. Külön jó pont, hogy ha megy a klíma, akkor ide is jut a hidegből. Igaz, ennek nem igazán vettem hasznát. Az ajtóban lévő rakodóhelyek sokmindent képesek elnyelni, viszont a két ülés közötti italtartók már nem ilyen jók. 0,33-as dobozokra tervezték, a fél literes palackok egyszerűen kifordulnak, mert nem elég szélesek és túl magasak. Én az elsőbe tettem egy "konzervdobozos" Areon légfrissítőt, így mögé már be tudtam tenni akár energia ital méretű dobozt is, mert a légfrissítő nem engedte kiborulni :)
Fejtér rengeteg van, ezt az autót a magasak is bátran választhatják. Mivel a szélvédő magasra van húzva, nagyon közel meg lehet állni a lámpánál, mert közel állva is lehet látni.
Egy jó tanács, ha valaki elvinné az autóját kárpittisztításra. Ne engedje az alkalmazottaknak, hogy úgy szárítsák meg az autó belsejét, hogy járatják a motort és közben 28 fokon megy a klíma. Én sajnos így jártam. Otthagytam az autót korán reggel, délután mentem érte és valami förtelmesen büdös volt bent minden, miközben 8-10 liter benzin is elfogyott. És ezért kellett fizetnem több, mint 10 ezer forintot (ezt csak utólag vettem észre, ezért nem tudtam reklamálni). Szerencsére sok szellőztetés és egy pumpás Brise szövetfrissítő sűrűn fújkálva megoldotta a dolgot.

A futómű:
Nekem annyira nem jött be. A korabeli teszteken nagyon jónak mondták, de a felhasználók már másképp gondolják. Jó úton persze lágyan ringatózik, ahogy egy francia autóhoz illik, de úthibákon elég hangos és elég sok zaj beszűrődik a kerekek felől. Kanyarban nem dől vészesen, sok olyan hely volt, ahol a kirakott táblánál jóval gyorsabban is lehetett menni. Kedvencem egy bizonyos körforgalom volt, ahol, ha nem jött senki, simán át lehetett robogni 60-nal is és meg se kottyant neki a jobbra-balra kormányzás. Összegezve, ha nem lett volna hangos úthibákon, egy közel tökéletes futóműnek lehetne mondani.
A fékek nagyon jól fognak (még kopottan is!), jól adagohatóak, de ki kell fogni egy jó márkát tárcsából és betétből is, mert nem mindegyik szereti egymást. Viszont a gyári sem túl drága, nekem szereléssel együtt 55 ezer forintos árajánlatot adtak a márkaszervizben.

A váltó:
Sokat olvastam az autóról mielőtt megvettem, és még többet, amikor birtokoltam. Nagyon sok helyen láttam, hogy lötyögős, nehezen kapcsolhatónak írták le a váltót. Ezt én cáfolnám, ugyanis nálam ha egy centi "lötyögés" volt, akkor sokat mondok. Olyan szinten gyári érzete volt, hogy azt sok, nagyobb presztízsű gyártó autója megirigyelhetné. Láttam már olyan E46-os BMW-t, aminek 10, azaz tíz centis lötyögése is volt! Oké, ebből ne következtessünk semmire, de a 307 váltója akkor is precíz volt. Legalábbis az enyémé biztos. A kapcsolási érzetre négyest adnék, mert kicsit nehezebben mozog a kar, mint például az Audi A3-é, de nincs miért szégyenkeznie. Kicsit hosszú úton is jár, de ettől még kellemes partner. Nekem sajnos volt vele problémám, de csak az előző tulaj hanyagsága miatt. Valahol elfolyt nála a váltóolaj, ennek pedig én ittam meg a levét. 5.-ben sírt a váltó, mert az olajhiány miatt megégett az ötödik fokozat két fogaskereke. Ezt kicseréltettem, a hangja egy fokkal jobb lett, de nem tökéletes. Ez így maradt, hozzászoktam a hanghoz, tökéletesen működött így is. Később még csöpögött az olaj a váltóból, ez is meg lett csináltatva.

A motor:
Egy 1.6-os, benzines motorral volt szerelve. Dízelt nem akartam venni, mert főleg városban közlekedek, éves szinten átlag 10e km-t. És a nagyobb szervizköltségeket is szerettem volna elkerülni a motorral kapcsolatban. Ez azt hiszem sikerült is. Legalábbis a motorhoz nem igazán kellett nyúlni.
Papíron nem túl erős (109 lóerő) és nyomatékos (~140-150Nm), nem is egy gyorsulási bajnok (0-100km/h 11,7 másodperc), de azért tud meglepetést okozni. Nem gyorsultam vele orrba-szájba, mindig is tudtam, hogy kivel nem szabad szembeszállni, de a Tuning Jóskáknak néha megmutattam, hogy nem feltétlenül olyan gyors az autójuk, mint amilyennek kinéz. Toyota Corolla, Suzukik, Seatok azért akadtak a horogra. De tényleg nem így használtam az autót, inkább a papás stílus áll hozzám közelebb.
A fogyasztás ennek megfelelően 6,2 és 9 liter között alakult az együtt töltött 20 hónapunk alatt. 6,2-t hosszú távon, nyáron sikerült mérnem, 9 litert télen, városban, de ez csak egyszer történt meg. Az átlag 7,5 körül alakult, főleg városban. Tankoltam egy időben OMV 100-as benzint is, de semmi különbséget nem éreztem a 95-öshöz képest. Se fogyasztásban, sem rugalmasságban. Olajból először Liqui Moly 10W-40-et kapott, majd Total Quartz 9000 5W-40-et. Igazából nem vettem észre különbséget, mindkettő jó volt. Sajnos 2dl/1000km-es olajfogyasztása volt az autónak, így két olajcsere között 2-3 alkalommal után kellett tölteni. A kézikönyv 8dl/1000km-t ad meg határnak, ami elég vicces, ha figyelembe vesszük, hogy mindössze 3,25 liter motorolaj fér az autóba :)

A hibák:
Szinte hibátlan autót sikerült vennem 2012-ben, de aztán elég gyakori vendég lettem a szervizben. Poénkodtak is velem, hogy csináltatnak nekem egy névre szóló széket, vagy, hogy én tanítottam meg őket Peugeot 307-est szerelni :D
Na, azért nem olyan vészes a 307, mint amilyennek így elsőre látszik.
Igaz, hogy ráköltöttem a vételárat 20 hónap alatt, de nem is volt minden probléma általános. Sajnos az előző tulajok hanyagsága az én pénztárcámat apasztotta, és sok kopó-fogyó alkatrészt is nekem kellett cserélni. Ha hosszabb távon nálam maradt volna, ezek megtérültek volna, de nem így lett. Így sok gondot levettem a következő tulaj válláról.
Kezdetnek ott volt a váltó probléma, kétszer is. Nem volt éppen olcsó a javítása, de ilyen talán a legritkább esetben fordul elő.
Volt az elején egy vezérlés- és olajcserém is. Utána beépíttettem a tempomatot, megint otthagytam 50 ezret. A tűzkarika nyiszogása típushiba, nálam is volt, de szerencsére nem volt drága javíttatni. A szervokormány hangosabb, mint az átlag, de több tulaj egybehangzó véleménye, hogy ez ilyen. Az első futóműben is cseréssé vált pár alkatrész, pont nálam. Hátsó lengéscsillapítók elhaláloztak, pont nálam. Első fékek (tárcsa+betét), kuplung elfogyott, pont nálam. Szóval ilyenekből jött össze a sok szervizszámla. Egyébként az alkatrészek nem vészesen drágák, sőt, a speciális alkatrészek kivételével meglepően olcsóak (speciális pl.: szervoszivattyú 100e körül, komplett ajtókárpit márkaszervizben szintén 100e, stb.).
Egyszer kaptam Anti Pollution Fault hibaüzenetet, ami a Peugeot-sok (meg talán Citroen-esek) mumusa. Éppen nyaralni készültünk, még szerencse, hogy a város tábláját elhagyva jött elő. Nálam hálistennek nem korlátozta a fordulatszámot és a sebességet, de azért inkább autót cseréltünk és az Audival mentünk el végül. 4 napra rá, éppen december 31-én eltűnt a hibajelzés. Azóta se jött vissza.
Sosem robbantam le az autóval és ez az, ami miatt a "Megérte a pénzét?" kérdésre Igen-nel válaszoltam. Egy autó legyen megbízható, utána jöhet minden más. És a kis Peugeot-ra bármikor számíthattam, pöccre indult a legnagyobb hidegben is. Igaz, átlagon felüli törődést is kapott, de meghálálta. Na jó, ha szigorú akarok lenni, akkor egyszer nem indult, meg meghalt az akksi. Otthonról 130km-re. Szerencsére volt ott egy bolt, ahol vettem egy másikat, egy ismerős segített betenni és már jöhettünk is haza. Mint kiderült, egy ősrégi 44Ah-s akksi volt benne és semmi jelét nem mutatta, hogy meg akar halni :)
Mielőtt eladtam, valami furcsa csörgés hallatszott gyorsításkor, és az első futóműben is volt egy kis kopogás (első stabilizátor rúd kikopott, de pár ezer forintos tétel a javítása). Ezen kívül az ablakmosó folyadék tartálya volt megrepedve valahol felül, így ~3 liter fölött kifolyt minden. Klíma használat közbeni gyorsításkor pedig volt egy kis vonyító hangja, mert a generátornál volt okozott a klíma túlfeszültséget (vagy valami ilyesmit mondott a szerelő), de nem kellett vele foglalkozni, mert a működést nem befolyásolta.
Elektromos hibám szinte nulla volt. A távirányítóból vételkor hiányoztak a gombok, a két jobb oldali ablak csak automata módban mozgott a vezető ülésnél lévő gombokról, ezeket megcsináltattam. Egy bal első és egy bal hátsó izzót kellett cserélnem és egy akkut. Pedig sokan írják, hogy rengeteg elektromos nyűgjük volt. Arra tudok gondolni, hogy törött, beázott, kókányolt autót vehettek. Az enyém gyári állapotú volt, így nem is volt vele ilyen gond.
A fék visított még, pedig vadonat újak volta, alig volt bennük 500km (Brembo tárcsa, TRW betét).

Összegzés:

Úgy gondolom, leírtam minden előnyét, hátrányát, hibáját az autónak. Nagyon megszerettem 20 hónap alatt, de kicsit belefáradtam, hogy sokmindent nekem kellett kijavítani. Viszont mégegyszer hangsúlyoznám, hogy az autó nagyon megbízható volt mindig! A kapcsolatunk vége felé elkezdtem másfelé kacsingatni, főleg nagy autók felé (Audi A6, A8, BMW 7-es széria), de végül kipróbáltam egy Mazda MX-5-öt és arra esett a választásom. Talán bennem volt, hogy 27 évesen, család nélkül nem egy 307-est kéne vezetnem. Nagyon kötődtem a kis Peugeot-hoz. Egyszer már majdnem eladtam 9 hónap birtoklás után, de végül nem adtam oda a vevőjelöltnek. Aztán egy A8-ba számították volna be, de kiderült, hogy mindenhol törve volt az Audi. Végül a Mazdába számították be, de az adás-vételi papírok írásakor majdnem elsírtam magam, amikor ránéztem a 307-esre :(
Aki ilyen autót vesz, nagyon sokat kap majd. Ilyen áron, más autó nem kínál ilyen kényelmet, felszereltséget. Ha valakinek nem tetszik, miután kipróbálta, ne vegye meg! Nehogy utána itt sírjon a népítéleten, hogy ez, meg az milyen szar rajta. Mert sok ilyen bejegyzést látni, hogy baromira nem tetszik neki az adott autó, de azért csak megvette. Innen is csókoltatom az ilyen embereket. Meg azokat, akik szerint egy autó egy rakás fos, ha 30 ezer forintot rá kell költeni. Az ilyen ember járjon gyalog, kerékpárral, vagy busszal.
Naszóval. Kényelmes, jól felszerelt az autó, ezt már írtam. Emellett tágas, jól pakolható (egy 27,5"-os kerékpár simán befér lehajtott hátsó ülésekkel), elég dinamikus (egy-egy keményebb gyorsításnál azért ki akarja tépni a kormányt az ember kezéből), szerintem jól fogyaszt, jó a váltója, a klíma gyorsan és jól hűt, a formája máig frissnek hat, az alkatrészárak egyáltalán nem vészesek. Igaz, a futómű nem a legjobb, de más kirívó hibát nem tudok a szemére hányni.

Ha elolvastál majdnem 16000 karaktert és eljutottál idáig, akkor gratulálok :)
Peugeot 307 témában tudom ajánlani az indexes fórumot. Aránylag segítőkész emberek vannak ott, értenek az autóhoz, és a több mint 100000 hozzászólásban rengeteg hiba javítására rá lehet lelni.

Ha véletlenül tőlem szeretnél kérdezni, akkor ide küldj e-mailt: teszla@tvnmail.hu

Hibalista

- Egy első és egy hátsó izzó - Hátsó ablaktörlő kar (el volt törve már vásárláskor) 2500Ft - Vezetőülés kartámasza bontóból (ez is el volt törve vásárláskor) 6000Ft - Két csomagtartó teleszkóp (már vásárláskor el voltak fáradva) 2x4000Ft - Alsó motorvédő műanyag, utángyártott (ez nem hiba, de ide írom a költségekhez) 11500Ft - - És nagy vonalakban, időrendben, a főbb dolgok (a munkadíjat és a lényegtelenebb dolgokat nem írom le, a végén a végösszeget viszont igen): - - 2013 02 14 - - Olajszűrő 2442Ft - Levegőszűrő 1835Ft - Pollenszűrő 2465Ft - Motorolaj 10W-40 3 liter 5696Ft - Hátsó fékbetétek 7640Ft - Vezérműszíj készlet 33652Ft - Ékszíj feszítőgörgő 2x10089Ft - Vízpumpa 8244Ft - Ablakmosó szivattyú 4536Ft - Szimering 1969Ft - Váltó 5. sebességi fokozatának alkatrészei 56072Ft - Váltóolaj 2 liter 5606Ft - - Mindösszesen fizettem: 240000Ft - - - 2013 03 09 - - Fojtószelep tisztítás 7430Ft - Szervó olaj 1820Ft - Lengőkar szilent 1480Ft - Távirányító javítás 2300Ft - Gömbtámasz 4128Ft - - Mindösszesen fizettem: 32000Ft - - - 2013 03 27 - - Díszkupak a kerékcsavarokra, 4 darab 2900Ft - - - 2013 06 21 - - Tempomat kar szerelés, programozás 41500Ft - Féklámpa kapcsoló 3219Ft - - Mindösszesen fizettem: 56000Ft - - - 2013 07 11 - - Kipufogó rögzítés, tűzkarika, gyári 4371Ft - Klíma töltés, tisztítás 8200Ft - - Mindösszesen fizettem: 17435Ft - - - 2013 09 02 - - Díszkupak kerékcsavarra, 2 darab 1410Ft - - - 2013 09 19 - - Varta Black Dynamic 56Ah akkumulátor 21000Ft - - - 2013 11 27 - - Hátsó lengéscsillapítók + porvédő 49000Ft - Jobb első kormányösszekötő 7560Ft - - Mindösszesen fizettem: 56500Ft - - - 2014 01 07 - - Zsugorgyűrű 3307Ft - Nyelestengely szimering 1292Ft - Féltengely szimering, 2 darab 1922+1969Ft - Olajnyomás kapcsoló 2148Ft - Levegőszűrő 2311Ft - Olajszűrő 2496Ft - Féltengely csapágy 2847Ft - Pollenszűrő 2883Ft - Hátsó főtengely szimering 5776Ft - Kinyomócsapágy 8680Ft - Váltóolaj 6650Ft - - Mindösszesen fizettem: 82100Ft - - - 2014 03 14 - - Összekötő kar (már nem emlékszem pontosan mi volt ez) 16276Ft - Kipufogó tartóbak 2826Ft - Lengőkar első és hátsó szilent 3929+4773Ft - Hátsó kipufogódob 17640Ft - Kormányrúdfej 1427Ft - - Mindösszesen fizettem: 72475Ft - - - 2014 03 18 - - 205/55 R16 nyári gumi Toyo Proxes CF2, 4 darab 69418Ft - - Mindösszesen fizettem: 77500Ft - - - 2014 03 27 - - Toronycsapágy, 2 darab 4780Ft - Toronycsapágy, 2 darab 9091Ft - Rugó alátét, 2 darab 2812Ft - - Mindösszesen fizettem: 30196Ft - - - 2014 05 23 - - Gyújtógyertya, 4 darab 8768Ft - - Mindösszesen fizettem: 9705Ft - - - 2014 06 06 - - Első féktárcsa, Brembo, 2 darab 23150Ft - Első fékbetét, TRW 11938Ft - Kuplung készlet, Valeo 41953Ft - - Mindösszesen fizettem: 117500Ft

Ide hordtam szervizbe

Benyó Autószerviz Kft. - NyíregyházaAz elmúlt 2 év alatt eléggé összeszoktam az ott dolgozókkal és azt hiszem, sokat tanultak a 307-esekkel kapcsolatban, mert perverz módon minden szir-szarral náluk voltam :DJól felszerelt és tiszta a műhely, jó fejek és ügyesek a szerelők. Az áraik közelítik a webshopokban szereplő árakat, főleg, ha régi és/vagy sok pénzt otthagyó ügyfél vagy.Csak két negatív dolgot tudok felhozni velük szemben. Az egyik, hogy ha ott akarsz megvárni valamit (kerékcsere, takarítás, apró cseprő dolgok), akkor készülj fel, hogy ott ülsz majd pár órát. Jobb otthagyni az autót, mert akkor tökéletesen tartják az ígért határidőt :)A másik, hogy nem minden esetben hallották azt a bizonyos zörgést, nem mindig vélték felfedezni azt a hibát, amit én igen. Maximalista vagyok, szeretem, ha az autóm is tökéletes. De ez is csak ritkán fordult elő és nem élet-halál kérdésekben.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Peugeot Balogh - NyíregyházaItt nem sokszor jártam, talán 2-3 alkalommal, kisebb dolgok miatt, de jók a tapasztalataim.Nagyon segítőkészek, azt a pár kisebb dolgot tökéletesen megoldották, amit kértem és az árak se voltak vészesek. Rezsióradíj alig több, mint egy márkafüggetlen szerelőnél, mivel már elmúlt az autó 6 éves, így elég jó kedvezményt adnak. Utángyártott alkatrészt is lehet náluk kapni dögivel, szóval ez is szólhat mellettük.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 103000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ford Escort 1.4 Champ Következő autója? MX-5 NB 1.6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)