Térbajnok
Szöveges ítélet
Családi autónak vásároltuk, igaz, az SW karosszéria forma csak véletlenül került a képbe, de most már mondhatom, cseppet sem bántam meg! Az első ami megfogott a forma! Na meg az, hogy kategóriájában az egyik, ha nem a legnagyobb, belső térrel rendelkezik! Beleültem és minden olyan nagynak tünt, a döntött hosszan előrenyuló szélvédő és a panorámatető miatt úgy érezni mintha egy mikrobuszba ülnék! Tehát a térkínálat adott, óriási, az üvegfelületek pedig még torzítanak rajta pozitív irányba! A mérete miatt azonban vannak parkolási gondok, ugyanis egy tolatóradar mindenképp elkellne benne, sőőőőt előre sem ártana néha! Mivel én lekurblizva használom az ülést, egyik végletet sem látom igazán! Komoly probléma azért még nem volt emiatt, de meg kellett tanulni az autó fizikai határait!
A használhatósága, variálhatósága szintén figyelemre méltó, hisz SW révén különálló ülései vannak és a variációk száma rendkivül magas, ideális kisgyerekes családok számára! 7 személyre van ugyan vizsgáztatva, de aki 150 centisnél nagyobb magasággal rendelkező emberkét akar beültetni a 6dik és 7dik ülésbe az alaposan kiszúr az alanyokkal! Csak kicsiknek való az szerintem! Ezzel együtt igazán 4 felnőttnek kényelmes az autó, elől fejedelmi hely van, hátul az 5 ajtóshoz képest 10 centivel nyújtott tengelytáv miatt megfelelő a lábtér, 180 centis vagyok, magam mögött minden gond nélkül elférek kényelmesen!
Ami a menetteljesítményeket illeti az elektronikus gázpedált meg kell szokni, hisz néha érdekesen tud viselkedni az autó, olyan mintha 21 lóerős lenne! Gyorsulása nem világbajnoki, de nem is lehet várni azt egy 110 lóerős benzinestől akkor amikor 1350 kiló száraz súlyt cipel! Lehetne természetesen picit fickósabb is, de mint mondottam volt egyéb adatokat is figyelembe kell venni! A dízel talán jobb a nyomatéka miatt! Utazótempója a 120-130, itt türhető a fogyasztása is! Futóműve szerintem kicsit feszes, ezt még nagyban befolyásolja a gyári könnyűfémen feszülő gumi is! Dunloppal jött gyárilag, de ez nem a legjobb minőségű abroncs!
Néhány pozitívum: kényelmes, nagy, jol variálható, tetszetős forma, viszonylag jól felszerelt, lehet hogy kifogtam, de az enyém megbízható.
Negatívumok: illesztések pontatlanok ezáltal zörögnek is, fogyasztás, elektronikus gázpedál, gyári hifi gyalázatos.
Összességében egy jól használható családi autó apróbb hibákkal, amiket van aki elvisel, van aki nem! :)
Hibalista
- Izzócsere (tompított, de az kb 5ször), csomagtartó ajtó teleszkóp csere, akksi csere (a zene miatt), de ezen kívül a kötelező szervizeket kellett csak elvégezni rajta (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gyertya).
- A 30 ezres szervízperiódust el kell ma Magyarországon felejteni, főleg annak, aki nem használja autópályán a járművét! Meghálálja! Én 15 ezrenként elvégeztettem a kötelezőket! Addigra például a levegőszűrő már tök poros volt, milyen lehet 30 után...?!
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Kampf, Kaposvár
Osztályzásomhoz tartozik egy megjegyzés, ismeretség révén rendkívűl kézségesen álltak hozzám.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Győr Jenő, Kaposmérő
Gyors, korrekt, minőségi alkatrészek megfizethető áron, valamint megfelelő szakértelem!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 59000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 306 | Következő autója? | Lehet hogy Peugeot!? Ki tudja... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
