Szeszélyes kényelem
Szöveges ítélet
A belső tér az olyan mintha egy székbe ültettek volna egy mérnököt és köre építették volna az autót:) Nagyon tágas és szép. A váltóút egy kicsit hosszú de meg lehet szokni. Kényelmes francia autó, ez nem lehet kérdés.
Viszont: állítólag nagyon megbízható a kanyarokban, nagy a kanyarsebessége és elég "hülyebiztos" a kocsi. Ennek pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Száraz, tiszta úton így is viselkedik, de ha egy kicsit poros vagy nedves az út akkor iszonyú könnyen megcsúszik. Ilyenkor félkeresztbe vágja magát és lehet összekaparni a kocsit.
Egy autónál sem tapasztaltam ilyet. Először a gumikra gyanakodtam, de miután lecseréltem őket, sem változott a helyzett. A futóműve rendben van mert azt is megvizsgáltattam. Lehet, hogy típushiba? Szerintem csak belenyúltam..... Amit a 2002-es megane-unk és a 2002 puntonk tud, azt nem lehet ezzel az autóval eljátszani mert azonnal büntet a nagyobb kanyarsebességnél.
Hibalista
- Csak a típikus 307-es elektronikai hiba. Amikor kihoztam a kereskedésből akkor már kiégett az egyik féklámpa. Akinek 307-ese van az gyorsan megtanul égőt cserélni.
- A gázpedálnak nagy a holtjátéka és csak szervizben tudják megcsinálni. Mire eljutottam volna odaáig addigra megszoktam:)
Ide hordtam szervizbe
Egy ismerős autószerelő. Olcsón és jól dolgozik.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 107000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Kadett GSI | Következő autója? | vw passat |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
