A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.6i Presens 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeret?m voltál közel négy évig...

Szöveges ítélet

Tágasnak tágas, Csomagtartója jó méretes. Fogyasztása lazán egy literrel magasabb a kategória átlagánál. Alulról nem húz, s?t lehörög, magasabb fordulatról viszont kellemes, el?zni viszonylag jól lehet vele. Egyszer volt Van test vesztés, minden rezetel?dött, majd visszajött. A szervizben azt mondták máris töltik a legújabb szoftvert, mire kiderült, hogy az van rajta. A hibára az volt a válasz, hogy a gyár nem tudja megszüntetni, max. rövidíteni az szoftver hiba észlelési idejét. Kössz.. Az autó az els? évben tele volt meglepetésekkel, alig mertem elmenni vele külföldre.

Hibalista

- A hibák túlnyomó többsége garanciális id?szak alatt keletkezett, melyet cserével orvosoltak, majd´ mind típus hiba volt:
- - Index kapcsoló csere (kompletten a kormánykapcsolókkal) jobbra indexelés után kormány vissza, majd automatikus balra indexelés, jó mi?
- - Lambdaszonda csere (fogyasztás probléma 4.fok. 70-nél 9 liter
- - Vezérl?egység csere, szintén a fogyasztás miatt, érdekes, hogy külön a szonda csere nem oldotta meg a problémát, a külön ECU-csere sem, csak együtt.
- - Küls? h?mérsékletérzékel? csere, ami a jobb küls? visszapillantóba van beépítve, kb. 3-4 órás munka volt. Ez már nem garanciális id?szak alatt volt, így fizettem kb. 8ezer Ft-t,a szervizben meg én tartottam az ajtó bels? burkolatot, mert a szerel?nek nem volt párja,a meló meg kétemberes volt.
- - Kipufogó t?zkarika csere. Ez az a nyikorgó hang hintázó kissebességnél. A csere semmit nem old meg, mert a ken?enyag hamar elszáll bel?le a h? miatt.
- - Sebváltó szimering csere. Hanyag gyári szerelés miatt váltó ki, tömítés csere, majd vissza: 5-6 órás meló volt, még szerencse, hogy gari alatt.
- - Lökhárító majd összes m?anyag bolha
- - Rendszeres jobb els? tompított ég?csere
- - Stabilizátor összeköt? csere 2x
- - 3 évesen visszahívás a kormányszervó elektromos csatlakozó tömítés beázás és zárlat veszély miatt.
- -

Ide hordtam szervizbe

Gablini

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Frédi-Béni

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 88000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra G 1.6 kombi Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)