Szerelem első látásra, bosszúság,öröm a búcsúzáskor !
Szöveges ítélet
Szerelem volt első látásra. Szép autónak tartottam, sőt az a véleményem még most is ebből a szempontból állja a sarat leginkább.Aztán jöttek a bajok.kb fél év használat után az egész karosszéria elkezdett bizonyos sebességnél ,70-80 km/h nál berezegni, rángatózni. Kétoldali féltengely csere lett a vége , ezzel ez a probléma megoldódott. Indexcsere először még garanciában . Aztán kikapcsolódni mentünk Pestre , Martonvásárnál durranás,füst,gőzfelhő,autómentő. A 4. hengernél a hajtókar tenyérnyi lukat ütött a blokkon. 1 év 1 hónapos volt az autó ,29000 km-el.Megjegyzem nem vagyok vadulós, inkább öreguras sofőr ,aki kíméli az autóját.( Hasonló motorprobléma akkor egy hónapon belül 3 volt az országban, azóta sem tudtak többről.) Állítólag a hajtókar rögzítő csavar szállt el.Szerencsére szavatosságban díjmentesen cserélték a motort, csak a tréler került pénzbe ( potom 28000 ft.Martonvásár- Szfvár távon).
Kis szünet a bajok között.
Többször cserélték a " tűzkarika" nevű ócskavasat a kipufogóban, mert állandóan nyekergett.Kb. három év telt el a végleges problémamegoldásig.Típushiba- mondják. Abból nekem amúgy is megvolt minden.Izzókat elöl állandóan cserélgetni kellett. Index újból cserélve.A duda állandóan megszólalt alig értem hozzá. Megjavították, utána meg rá kellett feküdni , hogy szóljon-vészhelyzetben kifejezetten jó.Egy hideg téli reggelen a kocsi kint aludt a szabadban. A kézifék befagyott - én marha behúztam este. Nem tudtam, hogy típushiba. A bovdenbe simán be tud folyni a víz, mert olyan elhelyezkedésű - haha, konstrukciós hiba. A szervízben aznap hárman vagy négyen voltunk ezzel a panasszal. A végére azért kiforrott a gép. Eltelt kb 4.5 év ,csomó pénz ,idegeskedés. Ami elromolhatott ,az el is romlott. Valószínű, hogy aki megvette már jól jár vele, mert túl van a gyermekbetegségeken. Esztétikailag hibátlan állapotban , beszámíttattam az új autóba . Nem volt kedvem bajlódni az eladással. Csodák csodája, hamar meg is vették.Remélem jó lesz, és örömüket lelik benne.
Néhány pozitívum: kényelmes utastér,nagy,jól pakolható csomagtér.Közepes dinamizmus.A fogyasztással én elégedett voltam. Vegyes használatban ,télen-nyáron 7.5 l/100km. Esztétikailag számomra tetszetős forma ( ez szubjektív dolog).
Panoráma tető- tavasszal jó érzés beengedni az első napsugarakat, de a gyerekeim állandóan behúzatták velem - ők nem csípték.
Nekem sajna nem volt szerencsém vele, sokaknak viszont semmi problémájuk. Ajánlani nem tudom senkinek a saját tapasztalataim alapján.
Hibalista
- Komplett motorcsere
- Index 2x
- féltengelycsere
- kézifék befagyás
- komplett első hátsó féktárcsa-fékbetét csere
- kipufogó csere
- " tűzkarika a kipufogóhoz "ezerszer"
- visszahívási akció Isten tudja hányszor
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fábián Székesfehérvár
Nagy szerencse a személyes ismeretség,barátság.(anyagilag és erkölcsileg egyaránt ! )
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Polo classic 1.4 | Következő autója? | mazda 6 2.0 diesel |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
