Sportos paripa, enyhén iszákos, de valamit valamiért...
Szöveges ítélet
Ez a Feline alatt lévő legfelszereltebb modell, így több, mint elég kütyüt tartalmaz. A legjobban a napfénytetőt szeretem benne. Engem soha nem hagyott még cserben... (lekopogtam!) Szerintem a 136 Lóerőhöz sok a városi 10-11 literes fogyasztás, de valamit valamiért. Országúton 8,5, pálya 9,2. Szeretem a félbőr kárpitot, az ülésfűtést és a kényelmes kagylóülést, a többiről nem is beszélve. Ez a 3 ajtós modell, enyhén sportos külsővel, 17-es felniken szépen feszít, a szolid hátsó szárny sokat tud rajta dobni. Szerintem a Peugeottól való félelem alaptalan, ezek a 307-esek már hibátlanok. Francia kényelem van benne! Semmi költség a 2 év alatt a szokásos kopó-forgó alkatrészek cseréjén és a benzinen kívül (olaj,pollen,levegő,fékbetét)! Ja persze, az ember nem tudja előre kalkulálni a dilettáns szerelők pénzéhségét (vagy hozzá nem értésüket) ami 130e-be került, de arról nem az autó tehet... (ugyebár)
Hibalista
- szervó pumpa! De az 2×! Igazából nem is az volt az eredő, hanem, a tápkábele korrodálódott el, így leégette a pumpát, ez a móka össz 130.000 Ft-ba és 2 hetembe került, a 11.000 ft helyett... (kábel ára)!Belső fedélzeti computer kijelzője 4 év után a melegtől kipurcant...A kipufogó dob 5 évig bírta a környezeti behatásokat, elfáradt. 30.000.
Ide hordtam szervizbe
Először Peugeot Gablini M3 - dilettánsok! Lehúzó banda!!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Peugeot PÉ-TA M6! Ők értik a dolgukat... Gyors, pontos megbízható!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 17500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Fabia 1.4 MPI | Következő autója? | Honda |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
