Régóta áhított macsek
Szöveges ítélet
Az elismerten szuper kényelmes,8 éves 1,9D szívós diesel Berlingóból ültem a cicusba.Tudom, az 1,4 -est a "nagyok"
nem jegyzik, de azért sokunknak VAN! A kb 15 Nm -es forgatónyomaték különbség az 1,6-oshoz képest észrevehetetlen.
Ami furcsa: gondolkodik a macskája! No nem compúter,Pedig az!!
egyszerűen Lyuk van a pedálban. Aki érti tudja, mint a simsonon
amikor túl alacsonyra sikerült az úszóházban a benzinszint.De aztán szó nélkül kezes bárány,csak szürscöl sokat.
Ezen túlmenően, AKI fikázza az üljön vissza a Dákóba-120-as Skodába-1-es Suzukiba!
Amit igazán furcsálok,bár szerintem az összes gyár nyomja kifelé a legfrissebbet, a szerelők nem tudnak felkészülni az új modellekből. A CAN BUS rendszert szét misztifikálják,infót a gyári
képviselet se tud biztosan.
Aki riasztót,akar szereltetni az 2005 utáni modellbe,azt vagy levágják 100E re,vagy 10 kör után talál 35E ért berakva GYÁRIT.
Persze ua.,mint a márka szervíz, csak működik is.
Nagy reményekkel használom naponta az autót,bízva cicus megbízhatóságában.Igérem,ha köhög megírom!!!
Hibalista
- 15000-nél? fel is gyujtanám ráadásul!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 14500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Berlingo | Következő autója? | jövőre kitalálom mit enged a buxa |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
