A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Páblö fraansz? Leider Nicht!

Szöveges ítélet

Az autó keveset volt használva, de rendszeresen, ez látható a megtett km-ből. Túl sok érzelmet nem vált ki az emberből. A beltér minősége az újságírok szerint sokat javult az elődmodellhez képest, hát nem estem hanyatt az anyagok minőségétől és beszerelésétől/beszerelhetőségétől. Aki szeret kopogtatni annak ideális. Ez megmutatkozott az "audirendszenél" is. Hiába 6 hangszórós (felejcsde´), élvezhetetlen volt kicsit hangosabban hallgatva, mert kongtak a műanyag ajtókárpitok, kiszinezvén a zenét új hangefektusokkal... A kárpitok tartósságáról nem tudok érdemben nyilatkozni, a kevés használat miatt. Viszont izzasztóak. Az anyaguk nem pamut, hanem valami szintetikus förtelem. A nagy melegben a folt garantált a ruhán az ember egész hátának és hátsó fertájának felületén... Hiába van klíma. Ehhez még hozzáadódik a szivacsos üléstömés és a nagy ablakfelületek (leginkább a szélvédő). Télen viszont lassan fűti be az utasterét az autó. Ha már a szélvédő szóba került. Az ablaktörlő kuka. A dolgát több kevesebb sikerrel végzi. Keni, maszatolja, csíkozza az ablak felületét.
Ugorjunk! A sebváltó rémesen szar. Főleg a rükverc. Volt, hogy harmadik kuplung kinyomsára volt hajlandó bevenni. Az elváltás 3asba 1es helyett apró odanemfigyeléssel garanrált! A fütómű nem túl puha, inkább pattogós, de azt, hogy rossz nem lehet rá mondani. A motor elviselhető, bár pörgetni kell, hogy lendületes legyen az autó. Alul halott. Parkolásnál általában megnézik vele az embert, mért az átlagosnál kicsit jobban búg a motor. :) 3500 fölött él (amennyire tud). Összességében annyi panasz nem volt rá. Talán azért akadok fent ilyen hibákon, mert a hobbi autó egy 124-es Coupe, mondhatni jó állapotban. :) Akit, az ilyen apró, de mégis idegesítő problémák zavarnak, egyszóval szereti a kénylemet, az kerülje el. De gyanítom, hogy ha mégegyszer ennyi km-t használom, jóval rosszabb hangvételű ítélet születik és igencsak megsínylette volna a pénztárcám/szabadidőm.

Hibalista

- Indexkar csere visszahvásnál, utána ugyan úgy szar. Váltókulissza szétesett.
- Aksi 3 év után, nem is csodálom, ami volt benne gyárilag...
- Hátsó féklámpa megszünt létezni (mind 3). Rendőr majdnem trélerrel akarta elvitetni...

Ide hordtam szervizbe

Gablini

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Haver :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Escort 1.3CL Következő autója? Mercedes C180K 2004
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)