A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.6 Premium 5ajt. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

P(fffujjj)UG307

Szöveges ítélet

2,5 évig és kb 60e km-ig nem volt a kicsikével semmi gondom azon kívül, hogy havonta körbecseréltem az összes izzót, de ez ahogy olvasta default-ba jár minden 307-hez. Ja és hidegen, alászedett kormánynál olyan hang induláskor (de csak hidegen, szervizben soha nem tudtam produkálni), mintha minden ki akarna szakadni a futóműben. Aztán 2 év után 1x csak az 1. fokozatot nehezebben kezdte venni. Rá pár napra párhuzamos közl. út közepén üresből nem ment 1-be csak olyan "félegy" volt. Akkor már rántottam rajta párat és valamilyen fokozatban hosszú kuplunggal lekeveredtem az út szélére. Assist. már rég nem volt, de a kártyán lévő számot hívtam. Persze mindez vasárnap volt, de isteni szerencse, hogy sikerült egy trélerest hívni. Rátolat a pasi én bent ülök. Gondoltam leengedem az ablakot, ha vmit mondani akar csörlőzés közben halljam. GYújtás-ablak le-felhúzza a gépet-gyújtás..és csak egy villanás. Ablak lent marad, se kép, se hang. Semmi amper sehol. Így lehúzott ablakkal vitte el Gablini M3-ba, onnan vettük. Rövidre fogom: vmi ellensúly beesett a váltóbowdenek közé és az kicsit "összeborzolta" a hajukat. Szervizes srác: "...csak egymás közt: nem is kell az az ellensúly oda". (Kiváncsi lennek a mérnökemberre, aki ezt odatervezte anno). Az elekt. témára pedig: akkucsere, egy pikoampert nem vet fel a töltéskor. Addig persze soha semmi baja nem volt. (Akku-trélerfóbia???). Pár hónap múlva: észrevettem kicsit sportosabb hangot a kipuf. felől. Aztán BAH-csomópont, piros lámpa: egy puffanás és brutál hang: a két dob közötti egyenes szakasz gyakorlatilag totál eltört. A motortól jövő részen maradt egy rövid csonk. Rosz hír: a hosszú szakasz menetirányban lógott a földtől kb. 3-5mm-re és erősen próbálta a hátsó dobot is a föld felé húzni, kitépve a gumibakból. GEllért-hegyre kellett sajnos mennem. Ezt még kibírtam csigalépésben, de minden kis döccenőnél halálfélem, hogy a cső beakad az aszfaltba és letépi még a gatyámat is. Namost: szakadó eső, hegyoldal. Fekszem a padka mellett, az emelővel rásegítve keresztbe gumipókkal próbálom felhúzatni a csövet, ami persze alagútban futni és baromi nem bírja el 3 pók sem. És mindeközben a nyakamba folyik a Gellért-hegy összes kutyapisije és cigicsikkje az esőben. (bestdayofmylife). Csepel-szigetre mentem haza, 1,5-2 óra alatt. Kasznis haver plusz kis merevítővassal meghegesztette. Ahogy saccoltuk a hideg klímavíz verhetett oda 2,5 éven át és a forró kipufogó alul maradt a küzdelemben. Rá 2 hétre újabb esemény: ugye a hátsó dobot feszítette a cső és ezt persze nem figyeltük a javításkor. Addigra a pesti utak szépen rásegítettek és ott engedett el. De legalább már csak hangja volt hazáig és nem kellett "operálnom". Újra akna, most már az egész cső+hátsó dob le. Pont a tövébe van egy bilincs és sokat szívtunk vele: majdnem egy új hátsó dob volt a megoldás. Szóval ilyen előélet és a 90ezres szerviz előtt váltunk meg egymástól. Szerettem a kényelmét, a sok extrát és szép volt. De ennyi gondot autó még nem okozott nekem. Bízom benne, hogy többen cáfolják a hasonlókat és nem erősítik, mert akkor a mostaniakon már javítottak.

Hibalista

- izzócsere - ami a csövön kifér (hetente körbe-körbe)
- váltó menet közben az üres és 1.fok. között beállt (f1-re)
- kipufogó leszakadt Part1 (eltört az odaverődő hideg klímavíztől)
- kipufogú leszakadt Part2 (a Part1 megpróbáltatásai később a hátsó dobon jöttek ki, tőből tört el a cső)
- Erős zakatolás hidegen az első futóműben (szervizben soha, nekem rendszeresen produkálta, mintha alászedve ki akarna szakadni az egész futómű)
- egy totál elektrosokk (egy szép napon indításkor elment minden és úgymaradt..állítólag meghalt az akkum)

Ide hordtam szervizbe

Gablini M3: minden oké volt velük, a márka betegségeiről ők nem tehettek.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Focus 1.6 Következő autója? Mazda6 CD TE
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)