A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 2.0 HDI Premium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Óvva intettek a franciától. Most már tudom, miért...

Szöveges ítélet

Tény és való, hogy szép és kényelmes autó, de az elején az apró hibákkal, később meg az 50.000 kilóméterenkénti kuplung + lendkerékcserével kiérdemelte az utálatunkat. Az ember nem ezért vesz új autót. A fogyasztása is siralmas, gyári értéknek 4.2-es vidéket, 7.2-es várost, 5.4-es átlagot mondtak. Amikor 1 éves kora alatt folyamatosan Kecskemét és Székesfehérvár között jártam vele, egyedül, üres csomagtérrel, Február-Április között, akkor sikerült egyszer-kétszer 5.8-at kihozni belőle, most már örülök, ha 8 alatt megáll. És mivel a dízel modell egyrészt drágább, másrészt nem 30.000 kilométerenként kell szervízeltetni, hanem 20.000 kilométerenként, és a 95-ös - dízel között már nincs igazán árkülönbség, ezek után azt mondom, hogy nem volt jó ötlet a dízel... Nekem talán már visszajött az induló árkülönbözet, de még ez se biztos.
A futómű nagyon lágy, ami jó a rugózásnál, de iszonyatosan üt egy-egy kátyúnál, főleg, ha 4 ember ül benne...

Mellbe vágó még a részecskeszűrő kérdése: értékesítésnél nem mondták el, hogy 80.000-nél cserélni kell, és a gyári felújított cucc is 130.000 Ft! Az új valami 350.000 lenne. Becsületükre váljon, hogy mivel 3 hétig nem tudtak gyári felújítottat adni és 72.000-nél kellett cserélni 80.000 helyett, ezért újat adtak a gyári felújított árában...

Még egy jó poén: Kecskeméten vettem az ősz végén. Bemagyarázták nekem, hogy a BridgeStone SP Sport 2000 négy évszakos gumi... cserénél derült ki, hogy ez bizony nyári, én meg végigszenvedtem vele egy kemény telet...

Hibalista

- Az első évben, garanciális javítások: jobb oldali tükör, mert nem akart többé kinyílni/behajolni, pedig az autó lezárásánál ez automatikus. Indexkar, mert hiába indexel az ember, az a fránya lámpa nem akar villogni... Hátsó zár, mert lecsapta az ember de visszanyitotta magát, futóműállítás 2x mert az autó nem szeret az úton maradni ha elengeded a kormányt, magyarázták a Dunlop SP Sport 2000 gumival is, de azóta BridgeStone Turanza van, és az se az igazi, a 16-os könnyűfém felniben lehet a bibi, mert a 15-ös acélfelni téli gumival elég tűrhető. CD-s rádió csere 2x, mert először tönkrevágta a CD-ket, másodszor meg nem akarta megenni sem a CD-t.
- Második év: újra indexkar csere, az előző 1 éves garija miatt ingyen. 50.000 km-nél kuplung csere, felesbe vállalta a szervíz, majd rögtön utána duplasúlyos lendkerék csere is, ezt már ingyen csinálták. Volt még gömbcsukló csere is.
- Harmadik-Negyedik év: 100.000 km-nél újra kuplung + lendkerék csere, a Peugeot Hungária becsületére váljon, hogy ingyen csinálták. Gömbcsukló csere a másik oldalon, meg még valami kar a futóműnél, szerencsére ezek nem nagy költségek.
-
- A H7-es izzókat folyamatosan eszi a drága, kb 3 hónaponta cserélhetőek. Kiderült, hogy azért, mert az Izzó 12V-ra van kitalálva, az autó meg folyamatosan 13V-on ketyeg... 6000 Ft-ért, ha kéri az ember, beszerelnek valamit a lámpákba (kicserélik a kábelezést, vagy mi), amitől ez a jelenség megszűnik.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Fábián Székesfehérvár és Pest: összesen az nem tetszett, hogy a kuplungra bizonygatták nekem 50.000 km-nél, hogy az nem főalkatrész. Kiderült, hogy kiemelőszerkezet hibás volt, azaz nem mi koptattuk el.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Peugeot Szeged: a hátsó zárra azt mondták, hogy kicserélték, pedig csak megpiszkálták, 2 nap után a Peugeot Fábián Székesfehérvárban ténylegesen ki kellett cserélni. Ők meg eltörték a zár felett a műanyag borítást, de kisebb veszekedés után kicserélték.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Opel Astra/Toyota
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)