A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olyan jó nélküled :-9

Szöveges ítélet

Nagyon kényelmes autó. Szerintem szép a formája is de valahogy mégis úgy érzem , hogy mindjárt szét esik az egész.....

Hibalista

- Még garanciális korában a lamdaszondát cserélték rajta .
- Mondtam a szervízben , hogy a fékek nyikorognak és kéne valamit csinálni vele , de amikor kész lett az autó úgyan úgy sírt és nyikorgott a fék!

Ide hordtam szervizbe

Márka szervízben voltam az első ingyenes átvizsgáláson .

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

A régi szerelőmhöz vittem az első olaj cserére mert a szervízben horror árakat mondanak....

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 206 Következő autója? Honda Civic
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)