A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1.4 16V Présence 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Ne rakj bele etanolt. Soha!

Szöveges ítélet

Jécuka (ez a beceneve) okos, szép, aranyos, csak a garancia lejártától tartok egy kicsit.
Frissítés: garancia lejárt, megy a gép, megbízható, problémamentes, 4 éves korában lecserélem vmi hibridre, 500 Ft-os benzinárnál.
Frissítés: 9 éves, 6 éves koráig hibátlan volt, az utolsó 3 évben sajnos sokba került. A legtöbb gondot az okozta, amikor 2 hónapig 50% etanollal mentem. Annyi koszt oldott fel, hogy utána több százezer forintért kellett különböző helyeken az etanol útjában alkatrészeket cserélni. Ne Rakj Bele Etanolt (úgyse éri meg már)!!!

Nagyon komfortos a cucc, csak kátyúba ne hajts vele mert úúúúúúútálja.
Frissítés: nem cserélem le semmire, megtartom 20 éves koráig. Pár év múlva asszonykáé lesz.
Frissítés: Nem tartom meg 20 évig, de nem is menekülök tőle.
2 éve LPG-vel megy. A 9l-es városi benzines fogyasztás gázzal inkább 10-10.5l. Még így is megéri.

Hibalista

- Kuplunghenger az átvétel napján az első tankolásnál elszállt. Jelenség: kuplungpedál bennmarad, váltó sebességből kiszedhetetlen. Assistance, tréler, csereautó, 1. hiba (20 perccel a 0 kilométeres autó átvétele és az első tankolás után, épp kihajtottam volna a benzinkútról 4 km-es óraállásnál - ez már vicces, korántsem drámai) - Utasoldali ajtónál egy csavart meg kellett húzni 2 hónap után mert nem nyílt belülről. Szerviz, 10 perc, 2. hiba. - Volt vmi jelentéktelen olajfolyás amit észre se vettem volna. Kötelező szervíznél gariban megoldva. 3. hiba. - A klímát 1 tél után újra kellett tölteni. Fél napra otthagy, csekkol, nem szivárog, 4. hiba. - Az indexkar furán viselkedett egyszer, cserélve. Fél nap gyaloglás, 5. hiba. - - Egy ideje semmilyen jelentős baja nincs, sőt, hibátlan. Az indexkar is. - - .. Azóta 1x otthagyott, valami trutymó ráégett a gázadagoló szelepre. A kedvenc privát szerelőm megjavította az alkatrészt (leoldotta a trutymót) nagyon jó áron, amit valszínűleg márkaszervizben 100e forintért cseréltek volna. - - Frissítés: - - 100ekm-nél hengerfej tömítés csere. Állítólag típushiba. Márkaszerviz 300e-es ajánlata után megcsináltattam máshol. Azóta (most 160e km körül járunk) ezzel gond nincs. - - 130ekm-nél mágnesszelep csere. A szerviz szerint az etanol okozta. Ne rakj bele etanolt!!! - - 150ekm-nél a 100e-nél a hengerfej tömítéssel egyidőben berakott vezérműszíjat újra kellett cserélni, mert a görgőkkel volt valami gond, és letolta volna a vezérműszíjat, ha ebben a ház nem akadályozza meg. - - 155ekm-nél egy 80eFt körüli csere a generátor mellett. A generátor jó volt, azt hiszem hogy egy feszültségszabályozó alkatrész döglött meg. 80eFt bánta. - - 160ekm-nél benzinszűrő csere. Nem lehet csak a szűrőt cserélni, az egész alkatrészt dobozzal együtt kell cserélni, csak az alkatrész 45eFt. Ez még az etanolból maradt szemét miatt van. Ne rakj bele etanolt. Soha! - - 130km óta a kézifék befagy. Kiszárítják, beolajozzák, jó 2 hétig, újra beázik amikor leesik a hó és jön a latyak, újra befagy. - - Ha gázzal megyek vele, és a Metro melletti MOL kútnál tankolok, csúnya szelephangja van 1-2 nap után. Nem tudom mi lehet abban a gázban. Általában csöndes. Lehet, hogy a gázos autókhoz kitalált szelepkenő rendszert bele kellene rakni.

Ide hordtam szervizbe

Pug Kovács, Fábián - jó kiszolgálás, márkaszerviz árszínvonal (drága)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

PÁLYA-AUTÓJAVÍTÓ BT. - jók, gyorsak, rendesek, feleannyiért mint a márkaszerviz.Budakeszi Bárdos autószerviz - jó, gyors, rendes, szeretem, csak elkölzötik a szerelő Norvégiába :(

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 162000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 206 1.4 8V Következő autója? Valószínűleg Honda, de biztos hogy 1-2 éves vagy új. Garanciát akarok! Elég volt a random 1-200e-es
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)