Ne rakj bele etanolt. Soha!
Szöveges ítélet
Jécuka (ez a beceneve) okos, szép, aranyos, csak a garancia lejártától tartok egy kicsit.
Frissítés: garancia lejárt, megy a gép, megbízható, problémamentes, 4 éves korában lecserélem vmi hibridre, 500 Ft-os benzinárnál.
Frissítés: 9 éves, 6 éves koráig hibátlan volt, az utolsó 3 évben sajnos sokba került. A legtöbb gondot az okozta, amikor 2 hónapig 50% etanollal mentem. Annyi koszt oldott fel, hogy utána több százezer forintért kellett különböző helyeken az etanol útjában alkatrészeket cserélni. Ne Rakj Bele Etanolt (úgyse éri meg már)!!!
Nagyon komfortos a cucc, csak kátyúba ne hajts vele mert úúúúúúútálja.
Frissítés: nem cserélem le semmire, megtartom 20 éves koráig. Pár év múlva asszonykáé lesz.
Frissítés: Nem tartom meg 20 évig, de nem is menekülök tőle.
2 éve LPG-vel megy. A 9l-es városi benzines fogyasztás gázzal inkább 10-10.5l. Még így is megéri.
Hibalista
- Kuplunghenger az átvétel napján az első tankolásnál elszállt. Jelenség: kuplungpedál bennmarad, váltó sebességből kiszedhetetlen. Assistance, tréler, csereautó, 1. hiba (20 perccel a 0 kilométeres autó átvétele és az első tankolás után, épp kihajtottam volna a benzinkútról 4 km-es óraállásnál - ez már vicces, korántsem drámai) - Utasoldali ajtónál egy csavart meg kellett húzni 2 hónap után mert nem nyílt belülről. Szerviz, 10 perc, 2. hiba. - Volt vmi jelentéktelen olajfolyás amit észre se vettem volna. Kötelező szervíznél gariban megoldva. 3. hiba. - A klímát 1 tél után újra kellett tölteni. Fél napra otthagy, csekkol, nem szivárog, 4. hiba. - Az indexkar furán viselkedett egyszer, cserélve. Fél nap gyaloglás, 5. hiba. - - Egy ideje semmilyen jelentős baja nincs, sőt, hibátlan. Az indexkar is. - - .. Azóta 1x otthagyott, valami trutymó ráégett a gázadagoló szelepre. A kedvenc privát szerelőm megjavította az alkatrészt (leoldotta a trutymót) nagyon jó áron, amit valszínűleg márkaszervizben 100e forintért cseréltek volna. - - Frissítés: - - 100ekm-nél hengerfej tömítés csere. Állítólag típushiba. Márkaszerviz 300e-es ajánlata után megcsináltattam máshol. Azóta (most 160e km körül járunk) ezzel gond nincs. - - 130ekm-nél mágnesszelep csere. A szerviz szerint az etanol okozta. Ne rakj bele etanolt!!! - - 150ekm-nél a 100e-nél a hengerfej tömítéssel egyidőben berakott vezérműszíjat újra kellett cserélni, mert a görgőkkel volt valami gond, és letolta volna a vezérműszíjat, ha ebben a ház nem akadályozza meg. - - 155ekm-nél egy 80eFt körüli csere a generátor mellett. A generátor jó volt, azt hiszem hogy egy feszültségszabályozó alkatrész döglött meg. 80eFt bánta. - - 160ekm-nél benzinszűrő csere. Nem lehet csak a szűrőt cserélni, az egész alkatrészt dobozzal együtt kell cserélni, csak az alkatrész 45eFt. Ez még az etanolból maradt szemét miatt van. Ne rakj bele etanolt. Soha! - - 130km óta a kézifék befagy. Kiszárítják, beolajozzák, jó 2 hétig, újra beázik amikor leesik a hó és jön a latyak, újra befagy. - - Ha gázzal megyek vele, és a Metro melletti MOL kútnál tankolok, csúnya szelephangja van 1-2 nap után. Nem tudom mi lehet abban a gázban. Általában csöndes. Lehet, hogy a gázos autókhoz kitalált szelepkenő rendszert bele kellene rakni.
Ide hordtam szervizbe
Pug Kovács, Fábián - jó kiszolgálás, márkaszerviz árszínvonal (drága)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
PÁLYA-AUTÓJAVÍTÓ BT. - jók, gyorsak, rendesek, feleannyiért mint a márkaszerviz.Budakeszi Bárdos autószerviz - jó, gyors, rendes, szeretem, csak elkölzötik a szerelő Norvégiába :(
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 162000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 206 1.4 8V | Következő autója? | Valószínűleg Honda, de biztos hogy 1-2 éves vagy új. Garanciát akarok! Elég volt a random 1-200e-es |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
