Nyereség nincs, de az élmény kárpótol
Szöveges ítélet
Az egész az átvétellel kezd?dött, amivel kb 3 hónapot csószott a Keresked? (Peugeot Kovács), volt ott minden indok a hitelez? banktól kezdve, a kolléga betegségén át egész az internet-szolgáltató váltásig. Hogy netán törték-e az autót azóta sem tudjuk...
Amúgy a vas nagyon jó, kelles vezetni, jó az ülés rövidtávon, de úgy 800 km után már "bökdös". A kezdeti index kar problémát gariban cserélték, és a hátsó torziós nyekergés is elmúlt. Az automata váltó kellemes, bár kicsit lustán kapcsol. Igazi hátránya a 4 sebesség. És ittérkeztünk el az autó legnagyobb hátrányához: Egy 2 literes autó vársoban ne zabáljon 14 litert, füleg ne úgy hogy az áltagsebesség 18 km/h! AUtópályán sem jobb a helyzet, ott egy 150 körüli tempónál is beharap vagy 12,5-t. A vége 200 kürül van, bár ehhez már némi lejtés is kell. A motor rugalmas, ám de nem pürg?s, 1400 rpm fölött már üzemképes, de igazán 3000 fölött éledezik a majd´ 140 tagú ménes. Sajonos az automata visszavesz nem is keveset, bár ez visszaadja a már emlegetett fogyasztásnál.
Mivel ez nem nem jó, vittem is rögtön beállitatni, vittem... De nem tudtak vele mit csinálni.
A hátsó lengéscsillapitó elég sportos (értsd kemény), ami nem lenne baj, ha évente 50-szer ennyi utat újitanának fel Budapesten, de igy szétráz mindenkit, és olyan hangot hallat, hogy nem egyszer kiszálltam megnézni, nem-e hagytam el a fél csomagtartót,
A másik bosszantó, az a gyári hifi rendszer silány, belép?-szint? min?sége. A cd-tár már most is 60% os kapacitással képes dolgozni (5-b?l 2 gatter), a kiszerelt hangszórók min?sége meg még a Pecsában a bolhán sem piacképes.
Konklúzió: els? látásra bele lehet szeretni, de az együttélés már tartogat meglepetéseket. Jó, is kényelmes is, de semmiképpen nem gazdaságos. Azért esett erre a választás, mert ebben volt automata váltó, de ha ezt tudom, inkább kopjon tovább a térdem a kuplungon, mintsem tankoljak hetente 60 litert...
Hibalista
- Index kapcsoló
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Kovács
Nem nagyon értenek a munkához vagy csak éppen nem volt kedvük dolgozni.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Peugeot Sárkány
Készségesek, és még értik is
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 460 1,8 turbo | Következő autója? | BMW E90 320d, Skoda Oktavia 1.9 PDTDI, Seat Toledo |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
