A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 2.0 Premium aut. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyereség nincs, de az élmény kárpótol

Szöveges ítélet

Az egész az átvétellel kezd?dött, amivel kb 3 hónapot csószott a Keresked? (Peugeot Kovács), volt ott minden indok a hitelez? banktól kezdve, a kolléga betegségén át egész az internet-szolgáltató váltásig. Hogy netán törték-e az autót azóta sem tudjuk...
Amúgy a vas nagyon jó, kelles vezetni, jó az ülés rövidtávon, de úgy 800 km után már "bökdös". A kezdeti index kar problémát gariban cserélték, és a hátsó torziós nyekergés is elmúlt. Az automata váltó kellemes, bár kicsit lustán kapcsol. Igazi hátránya a 4 sebesség. És ittérkeztünk el az autó legnagyobb hátrányához: Egy 2 literes autó vársoban ne zabáljon 14 litert, füleg ne úgy hogy az áltagsebesség 18 km/h! AUtópályán sem jobb a helyzet, ott egy 150 körüli tempónál is beharap vagy 12,5-t. A vége 200 kürül van, bár ehhez már némi lejtés is kell. A motor rugalmas, ám de nem pürg?s, 1400 rpm fölött már üzemképes, de igazán 3000 fölött éledezik a majd´ 140 tagú ménes. Sajonos az automata visszavesz nem is keveset, bár ez visszaadja a már emlegetett fogyasztásnál.
Mivel ez nem nem jó, vittem is rögtön beállitatni, vittem... De nem tudtak vele mit csinálni.
A hátsó lengéscsillapitó elég sportos (értsd kemény), ami nem lenne baj, ha évente 50-szer ennyi utat újitanának fel Budapesten, de igy szétráz mindenkit, és olyan hangot hallat, hogy nem egyszer kiszálltam megnézni, nem-e hagytam el a fél csomagtartót,
A másik bosszantó, az a gyári hifi rendszer silány, belép?-szint? min?sége. A cd-tár már most is 60% os kapacitással képes dolgozni (5-b?l 2 gatter), a kiszerelt hangszórók min?sége meg még a Pecsában a bolhán sem piacképes.
Konklúzió: els? látásra bele lehet szeretni, de az együttélés már tartogat meglepetéseket. Jó, is kényelmes is, de semmiképpen nem gazdaságos. Azért esett erre a választás, mert ebben volt automata váltó, de ha ezt tudom, inkább kopjon tovább a térdem a kuplungon, mintsem tankoljak hetente 60 litert...

Hibalista

- Index kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Kovács
Nem nagyon értenek a munkához vagy csak éppen nem volt kedvük dolgozni.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Peugeot Sárkány
Készségesek, és még értik is

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 460 1,8 turbo Következő autója? BMW E90 320d, Skoda Oktavia 1.9 PDTDI, Seat Toledo
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)