Nem tökéletes, de azért rendesen szolgál
Szöveges ítélet
max sebessege igy 185km/h (1.4-es benzines).
Valto neha akadozva jar.
3-asban a valtokar remeg. - ezt regen irtam, azota megszunt.
Altalaban ketszer kell kuplungolni ha be akarom tenni hatramenetbe.
A csomagter ajtajat eleg korulmenyes kinyitni, mert neha 2-3x kell megnyomni a gombot es felfele rantani.
- azota szinten megszunt egy olajozasnak koszonhetoen!
A kormanyon levo vezerlon a hangerot neha tobbszor kell megnyomni hogy rajojjon hogy mit akarok tole.
1.4 hez kepest szerintem sokat fogyaszt.
Kulonben semmi komolyabb gond nincs vele, meg egyszer se hagyott cserben, mindig indul rendesen. (ket ev alatt egyszer kellett masodszorra inditozni)
Hibalista
- - Lambda szonda - garisan csereltek.
- - Airbag hibajelzes miatt csereltek vmi elektronikat. Uj iranyjelzo karokat is kapott (az nem volt hibas).
- - Menet kozbeni kotyogas motorterbol kuplunk lenyomasakor. Mint kiderult ez a motortarto bak. Szerviz aztmonta h megoldottak a problemat, aznap jo is volt masnapra megint kotyogott. 2 hetre ra rajottm (tavkoz technikus vagyok nem autoszerelo) hogy a szerviz a bak es a gumi koze rakott zsirral szuntette meg a kotyogast. Azota is magam csinalom, 2honaponta mindig elojon, ilyenkor mindig utana kell zsirozni es megszunik.
- - Jobb hatso futomu kotyog nagyobb bukkanoknal.
- - Bal hatso ulesrogzito nem zar nyit rendesen, kezzel nyitoallasba rakni h be lehessen kattintani.
-
Ide hordtam szervizbe
Miskolci Peugeot szalon.
Mindig megprobalnak lerazni, de egy kis nyagatas utan altalaban hajlanak a munkara, aztan vagy jo munkat vegeznek vagy nem.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Toyota Camry |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
