A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 HDI 2.0 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Nem panaszkodom, de újra nem vennék!

Szöveges ítélet

Na nézzük. Mikor megvettem ez volt az első szalonból kihozott autóm. Az ügyintézőmet csak dícsérni tudom. Azt követően sem sz**t a fejemre, hogy tudta biztos megveszem az autót.
Az autóval nem volt semmi gond úgy kb 6 hónapos koráig. Ekkor az elektronika elkezdte a maga kis életét élni. Az izzók szépen sorban égtek ki attól függetlenül, hogy elől-hátul vagy a bal-jobb oldalon égett e ki korábban. A szervizben egy teljeskörü átvizsgálást követően a "szakember" felkapcsolta az összes világítást és bonuszként rálépett a fékre. Eredmény gyanánt az összes hátsó izzó kiégett. Mivel nem tudott vele mit kezdeni én havonta, kéthavonta cserélgetem az izzókat. Szinte már vakon megy. A hátsó lengéscsillapítóból származó kopogás már az elejétől hallható amivel az elektronikához hasonlóan nem tudtak mit kezdeni és mivel "panaszt" nem okozott ezért megszoktam. A légszűrő tárolására szolgáló doboz kikötözés nélkül az autó leállítását követően még billent néhányat az auton mire lenyugszik. Ha kikötöd az akkumlátor sarujához semmi bajod nem lesz vele. Az irányjelzőben lévő retesz amely kikapcsolja és visszahúzza az indexkart rövid idő után eltört így egy vérmesebb balra kanyarodásnál bekapcsolja saját magát. Sajnos ha jobbra jelzésből a kanyarodást követően tekerem vissza balra a kormányt akkor szintén bekapcsolódik és elkezd jelezni balra.

A motorral egyébként nincs semmi bajom. 5,4-5,6 körül falatozik pedig szoktam neki tologatni igaz nincs légkondi ami emelhetné a fogyasztást. Eddig elhúzott bármit amit utána kötöttem, belefért minden amit el akartam vinni szóval nagy bajom nincs vele inkább csak az "apróbb" bosszúságok.

Hibalista

- -kormányszervó (állítólag gyúlékony, miután megnézték ki sem engedtek a szervizből) garanciálisan cserélték
- - indexkar már az elejétől nem üzemel rendesen
- - duda csak alkalomszerűen működik bár többnyire nem
- - izzók kiégnek totálisan rendszertelen hogy éppen melyik
- - csomagtartó nehezen csukódik
- - a légszűrőt tartalmazó műanyag "dobozt" a motorban ki kell kötni mert szétrázza saját megát (megjegyzem a szalonban történő átvételkor már kikötötték)
- - a motort takaró műanyag képes arra, hogy letörje a hűtőviz légtelenítő szelepét
- -a hátsó lengéscsillapítótól érdekes zajok törnek előre olyan törésféle. Futómű megrázatva, ellenőrizve műszeresen és vizuálisan is és állítólag hibátlan (ebben az esetben Én és a családom vagyunk hülyék)

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Fábián
Székesfehérvár

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 139000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Brava Következő autója? Skoda Octavia/Ford Mondeo vagy Focus
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)