Nem panaszkodom, de újra nem vennék!
Szöveges ítélet
Na nézzük. Mikor megvettem ez volt az első szalonból kihozott autóm. Az ügyintézőmet csak dícsérni tudom. Azt követően sem sz**t a fejemre, hogy tudta biztos megveszem az autót.
Az autóval nem volt semmi gond úgy kb 6 hónapos koráig. Ekkor az elektronika elkezdte a maga kis életét élni. Az izzók szépen sorban égtek ki attól függetlenül, hogy elől-hátul vagy a bal-jobb oldalon égett e ki korábban. A szervizben egy teljeskörü átvizsgálást követően a "szakember" felkapcsolta az összes világítást és bonuszként rálépett a fékre. Eredmény gyanánt az összes hátsó izzó kiégett. Mivel nem tudott vele mit kezdeni én havonta, kéthavonta cserélgetem az izzókat. Szinte már vakon megy. A hátsó lengéscsillapítóból származó kopogás már az elejétől hallható amivel az elektronikához hasonlóan nem tudtak mit kezdeni és mivel "panaszt" nem okozott ezért megszoktam. A légszűrő tárolására szolgáló doboz kikötözés nélkül az autó leállítását követően még billent néhányat az auton mire lenyugszik. Ha kikötöd az akkumlátor sarujához semmi bajod nem lesz vele. Az irányjelzőben lévő retesz amely kikapcsolja és visszahúzza az indexkart rövid idő után eltört így egy vérmesebb balra kanyarodásnál bekapcsolja saját magát. Sajnos ha jobbra jelzésből a kanyarodást követően tekerem vissza balra a kormányt akkor szintén bekapcsolódik és elkezd jelezni balra.
A motorral egyébként nincs semmi bajom. 5,4-5,6 körül falatozik pedig szoktam neki tologatni igaz nincs légkondi ami emelhetné a fogyasztást. Eddig elhúzott bármit amit utána kötöttem, belefért minden amit el akartam vinni szóval nagy bajom nincs vele inkább csak az "apróbb" bosszúságok.
Hibalista
- -kormányszervó (állítólag gyúlékony, miután megnézték ki sem engedtek a szervizből) garanciálisan cserélték
- - indexkar már az elejétől nem üzemel rendesen
- - duda csak alkalomszerűen működik bár többnyire nem
- - izzók kiégnek totálisan rendszertelen hogy éppen melyik
- - csomagtartó nehezen csukódik
- - a légszűrőt tartalmazó műanyag "dobozt" a motorban ki kell kötni mert szétrázza saját megát (megjegyzem a szalonban történő átvételkor már kikötötték)
- - a motort takaró műanyag képes arra, hogy letörje a hűtőviz légtelenítő szelepét
- -a hátsó lengéscsillapítótól érdekes zajok törnek előre olyan törésféle. Futómű megrázatva, ellenőrizve műszeresen és vizuálisan is és állítólag hibátlan (ebben az esetben Én és a családom vagyunk hülyék)
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fábián
Székesfehérvár
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 139000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Brava | Következő autója? | Skoda Octavia/Ford Mondeo vagy Focus |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
