Nem minden arany, ami fénylik...ez meg főleg nem
Szöveges ítélet
Gyönyörű, kényelmes, szemetgyönyörködtető -de egy rakás kaki! Ennyi idős autónál ennyi hiba - bátyám 20 éves kadettjén fele ennyi sem volt. Az egész autó összerakása hanyag, tele van konstrukciós hibákkal, az alkatrészek iszonyú drágák, a szervízelésről ne is beszéljünk. A rádió csapnivaló, szerintem egy Sokol rádió is szebben szól, mint ez, kicsit magasabb hangerőnél berezeg az ajtókárpit! A csomagtartót ha meleg napsütés éri, akkor nem lehet kinyitni, érdemes árnyékba vinni és akkor működik. Az indexkar 1 év után megadta magát, akkor lett cserélve, most ez is halódik. A féktárcsák - mint útólag kiderült deformálódás miatt - erős fékezésnél kormányrázást idéznek elő, persze ez már a 2. garnitúra, a fékbetétekről meg már nem is csinálok nyilvántartást. Hidegben nehezen indul, az akksit is ki kellett cserélni már (hozzáteszem fűtött garázsban tartott). Ha az önindító is úgy akarja akkor elindul, csak a kormányzár nem mindig kapcsol ki, ha szépen beszélek vele, akkor enged...
Mindig jelez, hogy túl magas az olajszint, na mindegy, ahogy akarja...A jobb első index nem mindig villog, vagy mint az állat, akkor egy jól irányzott ütés megoldja a problémát. A vezetőülés kárpitja csúnyább állapotban van, mint a 12 éves Hyundai Accentemben. Egyik nap a riasztó mondta fel a szolgálatot, persze 2 nap volt mire helyrehozták (köszi Fábián).
És az igazi csemege...a váltó egyik nap széthullott. Még szerencse, hogy a ház előtt. Egyszercsak már 3-4 fokozat volt csak benne, a váltókar lötyögött és minden átmenet nélkül tehettem ide-oda. Na akkor 6 órás belezés után kedves szerelő ismerősöm megtalálta a megoldást, a Bosch fúrója tokmánykulcsát...na azzal megvolt az összes fokozat. Persze most nem azzal megy, esztergáltattam egy megegyező méretű "stiftet" ezzel most jól működik. Újkorában is kattog és akadozik, és most is. Szóval ha valakinek hasonló a problémája szívesen elküldöm a rajzot...
Azonkívül lomha, sokat eszik (9literrel veri a kategóriájában lévőket) nem gyorsul, szúnyoghangja van, széthullik. De ami a lényeg, bármi is volt eddig, a 12 éves Hyundai Accent mindig kihúzott a bajból...volt mivel közlekednem...
Hibalista
- -Indexkar (az új is kezd meghalni)
- -Csomagtartó nyitó kapcsoló (akkor nyílik ha kedve van, a meleget nem szereti)
- -Féktárcsák eldeformálódása miatt csikorgó fékek és rángató kormány (a 2. féktárcsa, x-edik fékbetét)
- -Olajszint visszajelző jelez mindent
- -Jobb első indexlámpa kontakthibás (ha ráütök akkor működik)
- -Kárpitok ratyi állapotban vannak
- -Riasztó megbolondulása (nem indult az autó)
- -A kormányzár nem mindig enged...
- -Az önindító nem mindig üzemel
- -A váltó széthullot!!! (szerencsére a profi szerelőmnek köszönhetően 5000hufból meglett!) Akinek ilyan gondja van írjon, megadom a rajzot mit kell esztergáltatni, jah és a Bosch fúró tokmánykulcsa ideiglenesen működőképessé teszi!
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fábián
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Szomszédban lakó srác - ő ért is hozzá, mert zseni!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Accent | Következő autója? | Hyundai Accent vagy Get |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
