Nem lett életre szóló kapcsolat...
Szöveges ítélet
Kisgyermekes családnak kitűnő az SW praktikussága, kényelme miatt. Szerintem jól is néz ki. Az üvegtetőt azóta sokan lemásolták.
Az első 2,5 évben nagyjából minden rendben volt, a pótkerék felfüggesztés kivételével.
Tipikusan viszont olyan autó, amit 3 évre és/vagy kb. 70 000 km-re terveztek. Elektromosan elég megbízhatatlan, ld. hibalista. 3 év után már nyikorog a kasztni. Az 1.6-os motor nem túl erős, cserébe sokat fogyaszt, nekem vegyes használatban kb. 9 l.
Hibalista
- Pótkerék leeresztő bowdenes mechanizmus nem működött, ami persze defektnél derült ki. Autómentő sem tudta megcsinálni, tréler lett belőle. Garanciában cserélték.
- Balra index és kanyarodás után, már egyenesbe kerüléskor az index magától átváltott jobbra. Komplett csere.
- Tompított izzók havonta kiégnek.
- Kipufogó csere korrózió miatt. Elrohadt a tartó lemez, gyakorlatilag leesett a földre a kipufogócső...
- Elektromos tükör hidegben néha nem nyílik ki.
- Kürt elromlott, kiderült, hogy csak testhiba.
- Baloldali elektromos ablakemelő kapcsoló tönkrement - csere.
- Csomagtartó teleszkópjai elfáradtak - csere.
- Hátsó lengéscsillapító csere 100e km után, bár ez végülis Bp-en érthető.
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra F | Következő autója? | még nem tudom, mazda vagy honda |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
