Lehet szeretni, de egyszer megviccelt és én nem nevettem
Szöveges ítélet
Nagyon megtetszett.
Az erősebb motort választottam 90 Le, de talán még nem volt teljesen kiforrott a motor felfüggesztés, mert túlságosan nagy a motor mozgástere és valamibe mindig belekoppant ha egy kicsit durvábban lett felengedve a kuplung, de alpjáraton nem érzem hogy jár, volt aki ráindított (ezt miért nem iktatták ki vagy csak az enyémnél Van így?).
Nagy kényelmes, tágasan nyílnak az ajtók, bár néha beleütöm a fejem az "Á" oszlopba (192 cm vagyok).
A pedál távok kicsik az "egyterű"-ség miatt a kerékdob nagy helyet foglal el. A jobb oldalon ülve nem tudom magamalá húzni a lábam a váltó box alatt lévő karosszéria elem miatt.
Felségteljesek az ablaktörlő lapátok szimpatikus a szét-felé törlés, lassan 4 éves és még csak most kelle cserélnem, a hátsót nemrég cseréltem.
Ergonómikus, minden kézre esik, tetszik a kormány tövében lévő Hifi vezérlő, jobb mintha a kormánnyal forogna.
Nem tetszik az, hogy a fényszórókat az index karról kell kapcsolni, és néha villantok az irányjelzővel ha felkapcsolom.
A második sebbeséget kicsit nehéz kapcsolni sokáig kell húzni, hogy beugorjon a helyére.
Könnyed futása van, ezért könnyebnek tűnik az autó mint amilyen, sportos a futóműve, kanyarban egy kicsit kipattok aldalra, két-három fővel az igazi.
Nagy sebességnél is alacsony a szélzaj halkan is lehet beszélgetni benne, a kaszninak van némi doboz hangja a méretei miatt, de ez elenyésző. Ami zavaróbb azok a megfejthetetlen műanyag pattogások, amit csavarokkal, gyorskötözőkkel részben meg lehet oldani.
Nem számottevőek az elektromos hibái, néhány égő csere kivételével.
Végezetül egy 30.000 ft-os fölösleges kiadás nem a Pug számlájára írom. Egy alkatrész boltban vettem egy szerintük hozzá való olajszűrőt olajjal együtt, 2000km után elment az olajnyomás alapjáraton. Egy maszek szakival próbáltuk orvosolni, ki lett cserélve az olajgomba, vettem próba olajat, munkadíj. Elvittem a Qualitehez, másnap hívtak, hogy milyen szűrő van benne, mert úgy néz ki hogy nem belevaló. A szűrőnek speckó kialakítása miatt benyom valami rugót ami és stb...
Összességében én szeretem, még mindig indult, egyet kivéve amikor a szél telekotorta hóval a levegőszűrőt.
Ami még fontos évi 1000 órát oktattam ezzel a géppel tanulókat, bármennyire is vigyázunk rá 20%-al nagyobb az igénybevétel, így ennyi hiba még elmegy.
Hibalista
- Garanciális:
- Nyelestengely-szimmering kiment, olajos lett a kuplung tárcsa csere 10.000km
- Az új kuplunggal rángatott ezér újabb csere+még kétszer
- indexkar, jobbra indexelés helyett távolsági fényt kapcsolt, átugrott a másik oldalra
- kormány-szervómotor szivárgott 30.000km-nél csere
- lamda-szonda csere
- légzsák visszajelző
Ide hordtam szervizbe
P Qualite Szolnok
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
P. Qualite Szolnok, valami változás történt jó irányba az idén, személycserék voltak.
Voltam a Balogh és fiánál Monoron: profik
Voltam a Frédinél is: Gyorsak, jók
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 306 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
