Kékacél
Szöveges ítélet
Nagyon kedves társ volt hosszú évekig. Nem az az aszfaltszagató, ne is várjunk ilyet dízeltől, de nagyon nyomatékos. 1 ember vagy 4, üres csomagtartó vagy teli, emelkedő vagy lejtő, mindegy neki, húz mint a barom. Csak városban sem fogyasztott sokat, de ha kimentem Pestről, akkor lelkesen takarékos lett. Egy tank kb 800-900 km, szóval nem kell állandóan kútra járni.
Azért ha kibújt belőlem az ördög, és tiportam, akkor tudott ugrabugrálni is a francia oroszlán. Tényleg ad némi önbizalmat, ahogy hírdették anno.
Belülről egészen klassz. Kategóriához képest kényelmes ülések, 2008-ban is vállalható belső. A design egyébként is kellemes, nem ment ki a divatból, még ma is up-to-date-nek hat.
Kis hibáival, szeszélyeivel együtt lehet élni, összességében megbízható, sokoldalú társ.
Hibalista
- - indexkar a visszaugrásnál átesik a másik oldalra, de csak jobb kanyarnál. nem érdemes javítani, típushiba.
- - hátsó izzók folyton kiégtek egy időben. teljesen véletlenszerűen egyszer csak meggyógyult. szeszélyes nő!
-
Ide hordtam szervizbe
sarki kis műhely. jó srác, néha kicsit szétszórt.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Peugeot Gablini: nagyon drága, ellenben kellemetlen a dolgozók stílusa. aki szereti a küzdelmet a szerelőkkel, annak ajánlom.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 309 Vital | Következő autója? | Volvo S40 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
