A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1,6 Presence 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kardélre hányt Leo

Szöveges ítélet

Elöljáróban annyit szeretnék elmondani, hogy a világ legjobb autója a céges autó!
Nem is érzem tisztességesnek szidni ezt az „adományt”, inkább olyan szempontból közelíteném meg a kérdést, hogy mi lenne, ha nekem kellett volna kifizetnem a vételárat ezért a járműért!?
4 év alatt immár a második 307-est használom, így nyugodtan mondhatom, hogy van tapasztalatom a témában.
Általános vélemény szerint a külső nagyon szépre sikeredett és a belső tér is elég tágas, bár hátratolt első ülésekkel a hátul utazóknak a lába már nem fér el minden esetben kényelmesen.
A műszaki megbízhatósághoz hozzá tartozik, hogy még sosem hagyott ott sehol.
Az előfordult hibák sora azonban végeláthatatlan.
A legdurvább a hátsó futómű úthibákra való érzékenysége.
Minden az úton található egyenletlenségnél olyan hang hallatszik, mintha valaki kalapáccsal ütögetné a futóművet.
A jelenség fokozható két, esetleg három fő hátulra ültetésénél, mikor is némi túlzással halálközeli élmény élhető meg a generálódó zajok hallatán.
De ne szaladjunk előre, akarom mondani hátra! Kezdjük az elejétől!
A fényszóró izzók abszolút kiszámíthatlanul, egyes esetekben háromszor egymás után égnek ki ugyanabban a lámpában.
A városi fogyasztás inkább 10 l/100 km körül van, de „dugózva” klímával ez tornázható
feljebb is. Országúton 120 körüli tempóval autózva 7-8 literrel el lehet járni.
Megjegyezném, hogy az új, jelenleg 1200 km körül futott 307-es városi fogyasztása 11 liter feletti, óvatos közlekedésnél is, de ez lehet, hogy ez egyedi eset!
A motorhang alapján már többen megkérdezték, hogy ez dízel-e, de fel kellett világosítanom őket, hogy csak furcsa a hangja van az autónak.
Állandóan azt írja ki a műszerfal, hogy nem elegendő az olajszint.
Ilyenkor az ember megnézi egyszer majd még egyszer és rendben találja a kenőanyag szintjét, akkor ezt a jelzést ezután már automatikusan figyelmen kívűl lehet hagyni.
A szerviz szerint egyszer ferde úton parkoltam és „úgy maradt” de nullázzák a számítógépet és jó lesz. Nem lett...
Az indexkar már kétszer lett cserélve, mert nemes egyszerűséggel vagy nem működik vagy a kormány visszafelé tekerésekor kirakja a villogót az ellenkező irányba.
Az autó nem futott összesen 50 ezer kilométer de a váltó már tönkrement.
Az egyik fogaskerékből letört két fog, mely aztán kidarálta a váltóházat és elfojt a váltóolaj! A Peugeot mellett szóljon, hogy kicserélték garanciában.
Szintén cserélni kellett az első féktárcsákat (nem fékpofákat!) 3-szor, valamint az első féltengelyeket is!
Olyan apróságokról, mint a hűtőcsere és légzsák probléma, a jobb első ülés ülőlapjának eltörtése, kipufogó nyikorgás, az ablakemelők megbízhatatlan működése, a hátsó lámpák kontakthibái, már ne is beszéljünk.
Biztos nem teljes a lista, de hirtelen ennyi jutott eszembe.
Még mielött valaki azt hinné, hogy nyúzópróbának vetettem alá a tárgyi járművet vagy off-road versenyeken indultam volna vele szeretném leszögezni, hogy normál utcai használatról van szó.
Tehát a kiindulási kérdést feltéve, mit csinálnék, ha én vettem volna ennyi pénzért 307-es Peugeot-t? Hát a kardomba dőlnék!
De elötte még irigykedve gondolnék ismerősömék 7 éve Toyotájára, amihez még a kötelező szervízeken kívűl nem kellett hozzányúlni!

Hibalista

- váltó
- féltengely
- futómű
- féktárcsa
- kipufogó
- hűtő
- indexkar
- olajszint visszajelző
- légzsák
- ülés
- ablakemelő
- hátsó lámpa
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Fábián

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Tempra Következő autója? Chrysler Grand Voyager
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)