Igazi Igavonó
Szöveges ítélet
40.000 km nél a váltóban az 5 fokozat szinkronja meghalt, váltó csere, ez volt az első és a legnagyobb költségem 1 éven belül, aztán 180.000 km -ig semmi, kötelező szervizek, olaj szűrők fékek, persze az izzók, annyira nem is ette, márkától függő. Majd 2010 ben kezdődtek a gondok amikor túl léptem a 180.000 km , valójában kopó alkatrészek voltak kuplung, hátsó kerékagycsapágyak, lengéscsillapítók, gömbfejek, és ami a legszebb hogy ekkor lett cserélve rajta vezérlés is, csoda hogy addig bírta a gyárival. Aztán megint csönd, csak a kötelezők, 2012 ben megint egy felújítási hullám 270.000 km nél itt az én hibámból sajnos elszakadt a vezérlés, autópályán 140 km/óránál, nagy baj nem lett csak hengerfejet kellett cserélni, A Beleznainál szervizelem már 2 éve ők megcsinálták, nagyon profin és olcsón, mintha egy új autót kaptam volna motorikusan.2012 őszén egy újabb gond, a Beleznaiék által kicserélt hengerfejben az 1 hengernél letört egy darab az egyik szelepből, hengerfej csere, mivel vidéken voltam és nem lett volna gazdaságos fel szállítani Pestre, helyi szerviz, 60,000 ft ki is cserélték, minden jó volt este elhoztam az autót, másnap reggel a Keleti pályaudvarnál kigyulladt :-),nem tudni hogy miért, szerelő szerint elektromos hiba, tüzoltóság szerint üzemanyagcső, megoldás, szerelő megcsinálja, munkadíjat nem számol fel alkatrészek árából a felét én fizetem, valójában újra lett építve az eleje. Volt még egy lengéscsillapító felújítás, mind a négy, nem ajánlom senkinek, akkor inkább bontottat, mert 2 hónap után meghalnak, én is kicseréltettem, attól függetlenül gariba megcsinálták a felújítottat is,
2006 novemberében vettem, hasra ütés szerűen, mert a számlákon szereplő összeget még nem adtam össze cirka 1,5 és 2 millió között tartok, amit nem bánok, ezek a dolgok csak azért történtek, mert én nagyon sokat használom az autót, napi 200 és 600 km között, havi 24 alkalommal, de nem tudom szapulni, mert amikor 1.600 km folyamatos vezetés után úgy szállok ki mintha nem is vezettem volna, nagyon kényelmes, tágas, nincs olyan dolog amit nem lehetne vele elszállítani.
Hibalista
- váltó,kuplung,lengéscsillapító,szokásos kopó alkatrészek,
Ide hordtam szervizbe
2010 óta beleznai, ők a királyok, mindenkinek tudom őket ajánlani, nagyon gyorsak, lehetőség van nem csak új alkatrész beszerelésére, ha az ember megvan szorulva, anyagilag.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
2 évig Speedy Szerviz hálózat, Csepeli telepe, nagyon gyorsak pontosak és olcsón dolgoznak.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 17 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 273 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Baleno japán import | Következő autója? | Avensis |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
