A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1,4 X-design 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hálás szeretnivaló oroszlán!

Szöveges ítélet

Némi fenntartással álltam a vásárláshoz,mert a környezetemben már volt negatív tapasztalat a korai darabokról.De végül a tipus formavilága,méretei,felszereltsége,akciós ára a kategóriájában akkori ár-érték aránya a legkedvezőbb vételként jött szóba.
A kezdeti lelkesedés már elmúlt,de az idő azt bizonyítja jól döntöttem!Minden nap használom (munkábajárás) a kényelme,tágassága,áttekinhetősége példás.A futómű feszessége még épp nem megy a komfort rovására,de durva kanyarvételnél is kiszámíthatóan biztos.Az 1,4-es 90Le motor teljesítménye ugyan nem kirobbanó de van egy különlegessége:133Nm nyomaték 3250-es fordulaton!!! Ez az adat minden összehahonlításban ki lett emelve a kategóriatársak közül.És higgyék el, ez nem csak száraz adat!
Viszonylag alacsony fordlatszámon már kielégítően kezd gyorsulni ,és a hegyes- dombos részeken sem kell a váltót
visszadobálni,ezt egyébként a váltó nem is kedveli.Kényelemre van hangolva a fordulattal arányosan alacsony motorzaj is ami soha nem tolakodó,és a fogyasztás már csak hab a tortán.Némileg rossz érzéssel tölt el egyes autóstársaim lekezelő modora "csak francia" autó,közben örömódát zengenek a kb.2000km-et futott japán vagy német csodavasról.Nembeszélve, az utóbbi náció népautójáról ami aztán tényleg túl van sztárolva, és nem a hibastatisztikák élén trónol! Egyébként a családban van még egy ilyen évjáratú autó ami szintén problémamentes.Összességében örülök neki,hogy nem egy fapados,vagy gyengénmotorizált egyéb márkát választottam.
Nyaraláskor pedig hosszútávon is komfortos,kényelmes két horvát út a család cókmókjaival stb.Még majd három év és 60e km távlatából sem unalmas jó ránézni jó beleülni jó vezetni, pedig volt olyan új autóm aminek 6hónap után rajtavesztve is mennie kellett(tipust szándékosan nem jelöltem)Az autó jövőbeli cseréjéről a család hallani sem akar!

Hibalista

- bal első gömbfej 55-e km

Ide hordtam szervizbe

Gablini M-3

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 59700
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? ignis Következő autója? talán 308?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)