A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 1,6 sw 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha a válság elviszi a francia autóipart, akkor megérte

Szöveges ítélet

Peugeot tulajdonosoknak és a márka szerelmeseinek ellenjavalt!
De mindenesetre a címem titkos, meg amúgy is nagydarab, rosszarcú vagyok.

Peugeot 307 SW 1,6

Nem én vettem. Nem is én választottam. Nem tudom ki lehetett és főleg azt nem, hogy miért.
Női kezet sejtek a dologban.
Nekem ezt adták. Ideiglenesen.
Amíg megérkezik az új, úgy nagyjából 3-4 hónap múlva.
(A dolgok jelen állása szerint, ha van válság, ha nincs, az autókat igenis 16 hét legyártani, a német autógyártás így mutat fityiszt annak a ténynek, hogy nincs megrendelés. Ha meg neadj´ isten előbb kész lennének vele, akkor hetente pár napra bezárnak. Rendnek kell lennie, máskülönben hova vezetne ez az egész?)
Szóval a mai naptól már csak 120-at kell aludni.
Esetleg kicsit többet.

Pár hónapja már járok az én fenevadammal (ennyi ideig tartott, amíg a cégem eldöntötte, hogy hosszú távon is igényt tart rám, most eldöntötte, de legalábbis elfelejtettek kirúgni, szóval kaphatok rendes autót) és ezalatt végig azon gondolkodtam, hogy mi lehetett az az ok, ami a megrendelőjét megrendelésre bírta. Az, hogy velem akart kibaszni, az egyszersmind hihető és érthető lenne, de nem nekem rendelték.
Arra jutottam, hogy csakis a külseje miatt történhett ez. Na nem mintha nem lenne ronda, mint egy több napos hasmenés, de mivel izlésről nem lehet vitatkozni, feltételezem ez az autó valakinek tetszett.
Ilyen is van, Hajdú Péternek is van nője.

Én nem szoktam kommentelni. Nem küldök vissza semmit és nem rendelek termékeket csak azért mert spiakker öntvény slusszulcs utánzatú utánzatokat kapok. Így aztán valószínüleg ítéletet sem írtam volna, ha nincs ez az autó.
Szóval thanks to the LÁJON.

Végeredményben ez egy kivételes remekmű.
Egy olyan kirakós, melynek minden részlete passzol a másikhoz, egyik finom nüansz hajaz a másikra és így tovább.
Ki látott már olyan autót amiben minden pont ellentetje annak, amiről azt mondanánk hogy jó?
Egy igazi ipari bettli.

A külsején lépjük túl, mert ugyan amíg nem ülünk bele nem tudjuk, de ez az autó erőssége.
Kezdjük talán az ülés-műszerfal együttesével, mint a kényelem és design leképeződésével.
Az ülés hátfájdítós, túlpuha, nemtart, bézsplüss, rövid.
A műszerfal pedig ronda. Pont.
Azt hogy minden tárolót úgy alakítottak ki, hogy egyrészt bármit teszel bele, a telefontól a tárcádig, mindenhez kicsik, ha meg nem, akkor útban legyenek azt nem említem. Igazából azért nem, mert bármit beleraksz, csak addig van útban, amíg elindulsz.
Utána kiesik.
A váltó és kuplung úgy kelti a korábbi ibizák játékautós komolytalanságát, hogy közben baromi nehézkes a használatuk. De a váltó legalább lötyög.
A legyszebb része az egész autózásnak a kormány és a futómű. Úgy működnek mint, egy rendes parlamentáris demokrácia, sehogy, de azért közben azt sejted, hogy valószínüleg a kormánnyal van a nagyobb baj.
A motor értékelhetetlen. Nincs olyan szó a nyelvben ami ne lenne túl enyhe és elnéző. Mindenki képzeljen el egy olyan erőforrást (mókás szó), aminek semmilyen tartományban sincs nyomatéka, nem lehet pörgetni, és mindezt úgy, hogy közben hangos és alapjáraton remeg.
Benzines.
Alapjáraton remeg, és minden második reggel, elindulás után le is fullad, ami először meglepett, de most már rájöttem, ilyenkor valószínüleg pihengél egy kicsit, kiheverve azt a sokkot amit a hajnali 9 órás, farkasordító hidegben, akár +6 C fokban is, való indítás okozott.

Lassan eljön a "Befejezés" rész, ahol összefoglaljuk a fentieket, elmondjuk a tanulságot vagy levonjuk végkövetkeztetést. Egyik sem lesz, mert nincs.
Ha megnyerném a lottót, megvenném a cégemtől és felgyújtanám. Talán ezt vehetjük annak.

Ha pedig a jóisten a tanácsomat kérné az utolsó ítélet napján, akkor a könnyűnek találtatott francia autó mérnökök örökkön örökké 307 SW-et vezetnének, és minden egyes bajusz alatt elmorzsolt "merde" után, hátra kéne ülniük a harmadik ülésorra, egy Budapest-Sátoraljaújhely távolságra.

Vezetni mindig élvezet.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

még nem sikerült

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (2) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? RS Következő autója? Golf VI 1,4 tsi dsg 160HP
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)