Garanciálisan vegyél ilyet, de csak ha nagyon muszály
Szöveges ítélet
Sajnos anyagi okok miatt voltam kénytelen átülni a 307 sw 2.0 hdi-be. Ezért már az első perctől kezdve nem estek jól a közös kilométerek. Fél év autózás után aztán elindult a pénzáramlás az autóba. Műszaki vizsgára kb. 150e ft, részecskeszűrő dízel adalék feltöltés 96e ft csak a nagyobb tételek, kormányszervó tönkrement ,ez már kijavítva ( elekronikus gond volt) , az autó kopog, csörög-zörög, turbócső csere következik mivel az autó szívódízelként működik jelen pillanatban, és kuplungcsere is aktuális lesz. Ehhez adódik még néhány elekronikai gond - esőszenzor nem működik, ablakmosó fordítva működik hátra állásban előre nyomja a löttyöt, nincs áram a 12V-os szivartöltőnél, napfénytető motorja nem működik- stb.Ezen hibák kijavítása az anyagi lehetőségek szerint most következik kb. 300e ft-os tétel. Mindeközben hihetetlen módon esik az autó értéke.
Aki 10-15 ezer km után alkot véleményt, nyílván tud szépet írni a kocsiról, kiváncsi lennék hogy mennyire áll ferdén a szája majd 60-70 ezer km múlva.
Hibalista
- Havonta 2-3 izzócsere az első lámpákban.
- FAP rendszer feltöltése eolys-szal + hozzá tartozó érzékelők cseréje 96e Ft.
- Műszaki vizsgára kormányösszekotő, gömbfej, egy-két apróság cseréje, villamosság szerelő munkadíja kb 100e ft.
- A legutóbbi átvizsgáláskor a szervíz készített egy ajánlatot melynek összege anyagár + munkadíj 300e Ft
-
-
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Lux Győr
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Autóközpont Győr
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mazda 6 sportkombi 2.0 dízel 143 LE | Következő autója? | nem tudom, de az biztos hogy franciát soha többé |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
