Francia szutyok!!!
Szöveges ítélet
Az autót 2 évig használtam, ezalatt háromszor robbantam le úgy, hogy haza kellett vontatni. Egyszer külföldön állt meg, akkor trailert kellett hívni, elvitte egy peugeot szervízbe, ahol egy "jelképes" összegért megjavították.(intercooleren a gumicső belseje elengedett, nem kapott levegőt a motor és leállt. Az egész mutatvány kb.80000 HUF+1 nap rostokolás)Az autó tele van extrákkal, mindenféle csicsa-micsa, de úgy van "összehányva". Csörög zörög minden rajta. Az üzemanyagra nagyon kényes. Amivel pl. egy Golf4 PDTDI éveken keresztül gond nélkül megy, az ebbe nem jó. A kedvenc hibaüzeneteim: ANTIPOLLUTION FAULT de néha UNBLOCKED DIESEL FILTER. Ha a részecskeszűrőből kifogy a folyadék, akkor fel kell tölttetni. Ilyenkor magát a szűrőt is cserélni kell. Ez a mutatvány szakszervízben kb. 120000 HUF. Érdekes, hogy más autógyártó cégek tudtak csinálni részecskeszűrőből gondozásmenteset.
2 év alatt kb. 300000-et költöttem rá, a kötelező dolgokon (olajcsere, fékbetétek, szűrők, stb.) kívül. Az autót használtan vettem, de azt gondolom, hogy nem azért volt ennyi hibám. A felsorolt hibák nagy része típushiba, a többinek meg nem szabadott volna tönkremennie egy pár éves autón.
Talán egyetlenegy jó dolgot tudnék elmondani, azt hogy kényelmes. De mást semmit!!
Hibalista
- turbónál gumicső kirepedt
- intercoolernél gumicső belseje elengedett, nem kapott levegőt a motor
- indexkapcsoló
- osztott tömegű lendkerék szétesett
- részecskeszűrő nyomásérzékelő szenzor
- duda nem minden kormányállásnál működik
- a középső információs kijelzőt kézzel ki lehet emelni a műszerfalból, ha rásüt a nap becsíkozódik
- ékszíjfeszítő nyikorog
- stabilizátor-karok 2x
- nagynyomású szivattyúban nanoszűrő
- váltóból búgás jön 2-esben 3-asban motorféknél (mint amilyen a régi IKARUS buszoknál a diffi, csak egy kicsit halkabb)
- a távirányítós centrálzár egyszer jól működik, egyszer meg szinte át kell nyomni az üvegen a kulcsot, hogy nyisson (elemcsere után is)
Ide hordtam szervizbe
Nem márkaszervízbe hordtam.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
2x voltam márkaszervízben (FÁBIÁN Budaörs):
1: visszahívás miatt (ingyenes volt)
2: nyomásérzékelő szenzor csere (32000 anyag + 14000 munkadíj)
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | audi 80 2.0E | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
