A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 307 SW 2.0 HDI FAP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia szutyok!!!

Szöveges ítélet

Az autót 2 évig használtam, ezalatt háromszor robbantam le úgy, hogy haza kellett vontatni. Egyszer külföldön állt meg, akkor trailert kellett hívni, elvitte egy peugeot szervízbe, ahol egy "jelképes" összegért megjavították.(intercooleren a gumicső belseje elengedett, nem kapott levegőt a motor és leállt. Az egész mutatvány kb.80000 HUF+1 nap rostokolás)Az autó tele van extrákkal, mindenféle csicsa-micsa, de úgy van "összehányva". Csörög zörög minden rajta. Az üzemanyagra nagyon kényes. Amivel pl. egy Golf4 PDTDI éveken keresztül gond nélkül megy, az ebbe nem jó. A kedvenc hibaüzeneteim: ANTIPOLLUTION FAULT de néha UNBLOCKED DIESEL FILTER. Ha a részecskeszűrőből kifogy a folyadék, akkor fel kell tölttetni. Ilyenkor magát a szűrőt is cserélni kell. Ez a mutatvány szakszervízben kb. 120000 HUF. Érdekes, hogy más autógyártó cégek tudtak csinálni részecskeszűrőből gondozásmenteset.
2 év alatt kb. 300000-et költöttem rá, a kötelező dolgokon (olajcsere, fékbetétek, szűrők, stb.) kívül. Az autót használtan vettem, de azt gondolom, hogy nem azért volt ennyi hibám. A felsorolt hibák nagy része típushiba, a többinek meg nem szabadott volna tönkremennie egy pár éves autón.
Talán egyetlenegy jó dolgot tudnék elmondani, azt hogy kényelmes. De mást semmit!!

Hibalista

- turbónál gumicső kirepedt
- intercoolernél gumicső belseje elengedett, nem kapott levegőt a motor
- indexkapcsoló
- osztott tömegű lendkerék szétesett
- részecskeszűrő nyomásérzékelő szenzor
- duda nem minden kormányállásnál működik
- a középső információs kijelzőt kézzel ki lehet emelni a műszerfalból, ha rásüt a nap becsíkozódik
- ékszíjfeszítő nyikorog
- stabilizátor-karok 2x
- nagynyomású szivattyúban nanoszűrő
- váltóból búgás jön 2-esben 3-asban motorféknél (mint amilyen a régi IKARUS buszoknál a diffi, csak egy kicsit halkabb)
- a távirányítós centrálzár egyszer jól működik, egyszer meg szinte át kell nyomni az üvegen a kulcsot, hogy nyisson (elemcsere után is)

Ide hordtam szervizbe

Nem márkaszervízbe hordtam.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

2x voltam márkaszervízben (FÁBIÁN Budaörs):
1: visszahívás miatt (ingyenes volt)
2: nyomásérzékelő szenzor csere (32000 anyag + 14000 munkadíj)

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 41000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? audi 80 2.0E Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)