A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 307 (2000-2010)

307 307 presence 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia kényelem és minőség, de megszerettem

Szöveges ítélet

Választásnál az esztétika mellett alapfelszereltségű 6 légzsák is szempont volt.
2x5 évet húztam le japán kocsikkal, ezért szokatlan volt a sűrű szerviz igény az apróbb meghibásodások miatt. Rövid idő után a műhelyben már kedves ismerősként köszöntöttek.
Csecsemő korában országúton egy pillanatra a legtöbb műszer lenullázódott, a km óra is nullára esett vissza - Szerencse, hogy épp nem előztem!
A kipufogó cső indulási és dugós araszolási nyikorgását tűzkarika cserével garancia keretében 4 hónapra megoldották, de azt követően megint előjött a hang. Már szinte megszoktam, eladáshoz cserélem csak ki!
A hátsó ajtók passzításán garanciában állítottak, mert viszonylag nehezen záródtak – azóta jó.
A fogyasztásmérő országúton 0,2-0,4 / városban 0,6-0,9 literrel kevesebbet mutat, a kijelzőt garanciába cseréltek, de ez nem változott – csak tájékoztató adat?
Bal hátsó ablak nem teljesen felhúzott állapotban a pesti utakon ciripel, ha nagyon zavar felhúzom!
Autópályán, nyári zivatarban a műszerfal alatti kompjuter beázott. Oka a kaszni tömítési hibája és a kompjuter hátoldalának impregnálási hiánya. Mázli, 20 perc után tovább tudtam menni, így megúsztam a tréleres szállítást. A szakszervizben tömítettek, újra konfigurálták a masinát / garancia időn túl hiba- fizetős. 1 hét múlva megismétlődött az eset. Ezt követően szavatosságban kértem a megbízhatatlan kumpjuter cseréjét. 2 hónap várakozás az alkatrészre. Még jó hogy tudtam használni a verdát, mert mondhattam volna: van is kocsim, nincs is kocsim. Franciák is tanultak a hibából, mert az új hátulja már impregnálva volt.
Az automata esőérzékelő működésével szemetelő esőben nem vagyok elégedett, viszonylag sűrűn töröl, a hangja olyan mintha száraz üvegen nyikorogna és a motornak sem kedvez!
Sebváltót hidegen 1-be időnként nehéz berakni.
52.000 km-nél a gyári gumit újra kellett cserélnem, mert elkopott. U.azt vettem mert száraz úton és esőben is jól tapad (téli gumit is használok).
Megjegyzem az első japán kocsim JAPÁN volt - Nissan Sunny , a második Carisma. A kettő között is volt különbség az összeszerelésben a távol-keleti javára, de a két kocsira a 10 év alatt 50.000 Ft javítási költséget nem fizettem ki a kötelező szervizen kívül, ez a Peugeotra nem mondható el.
Kategóriájában kényelmes, élvezem a tempómat, az ülésfűtés, az automata klíma nyújtotta komfortokat. Városban dugótól és évszaktól függően 8,8-9,5 / országúton klímával, átlag 120 tempóval 7,2 a fogyasztása, szerintem ez jó! Az utóbbi időben összeszoktunk, megszerettem, többször voltam vele külföldön 2200, 3300, 1800, 2400 km utakat tettem meg , gond nélkül.
Új1: 66500 km-nél kiégett az automata klíma kezelőgombok izzója – 5000Ft. A szervizben rendes volt a szerelő a másik 3 izzót is cserélte (Ár 170/db), hogy ne kelljen a boxot emiatt újból lebontani.

Új2: 69500 km-nél a már korábban felköszörült első féktárcsákat cserélni kellett, velel párhuzamosan főfékhenger csere
Ma lefulladást követően (faláb) minden elektromosság elment, se kép, se hang. Az ajtót kinyitva , majd becsapva visszajött , de a idő és a dátum lenullázódott. Lehet, hogy a főfékhenger csere miatti aksi ki-és beszerelés követően a sarú nincs rendesen visszatéve – holnap reggel meg is nézem!
Ezek a problémák és hibák jelentősen rontják a megbízhatósági mutatót.

Hibalista

- Tűzkarika csere 10. hónap
- Többszöri szoftver frissítés
- Kompjuter csere 1,5 év / szavatosság
- Külső hőmérséklet érzékelő / 4 év 12.000Ft
- 2xi szavatossági visszahívás
- Klíma kezelőgombok izzó kiégett/4,5 év 5.000Ft
- Első féktárcsa csere - utángyártott 38.000Ft/5 év
- Főfékhenger cser 28.00Ft/5 év

Ide hordtam szervizbe

Gablini - Fogarasi út
Szerelők között nagy a fluktuáció, kihat a minőségre, de legalább kedvesek.
Szinte a " szemrevételezés" is vagyonba kerül.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Maszek olcsobb!! - nics kompjutere, ezért bizonyos munkák csak a márka szervíznél végezhetők

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 69500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Carisma/nagyon megbízható! Következő autója? olvasva a teszteket gyalog jobb lenne. Még bizonytalan vagyok
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 307 2000 (2000)

További ítéletek (460 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)