Francia elegancia - francia min?ség - francia kisz
Szöveges ítélet
? volt els? 5+ személyes autóm.
Ami pozitív élmény, az nagyon pozitív, ami negatív az nagyon bánt...
Még most is... így 3 hónap távlatából.
De most végre kiírhatom magamból! Éljen a Népítélet!
Örültem, amikor megvettem (csak Opel volt akkoriban még ilyen képességekkel a pályán), és nagyon boldog voltam, amikor megjött az ÚJ, nem Peugeot nagycsaládi autóm.
Ami szeretnivaló
Kiegyensúlyozott küls?: már kívülr?l látszik, hogy nem egyter?: száguldó doboz, de nem is kombi: utazóügynök-cégautó. És mégis.
Barátságos bels?: nem csak autó-szürkében (az enyém kék volt) sok-sok kényelmes praktikával, puha anyagokkal, rengeteg elektronikai okossággal, sok külön kapcsolható (gyerek) olvasó ámpával.
Remek motor: HDI 2.0, még a régi 8 szelepes - már EURO IV-es részecskesz?r?vel: ha kellett, nem evett semmit (egy tank: 59 l - 1030km), ha kell vitt rendesen 190+ km/h.
Jó pakolhatóság: mély és széles puttony, külön-külön kiszerelhet? 3., 4., 5., 6. és 7. üléssel, amelyeket akármelyik sorba vissza lehet rakosgatni, Nagy ajtózsebek, középkonzol, ülés alatti fiókok és nagy szemetes a 2. sorban. H?tött, hatalmas keszty?tartó.
Na és az üvegtet?, amit?l a szürke ?szi reggel vagy a lámpafényes téli koradélután is napsütéses jókedv. Ja és tényleg el lehet gurulni a közlekedési lámpa el?tti vonalig.
Akkor miért nem tetszett?
A konkrét meghibásodásai miatt lásd Hibalista, és a kapcsolódó szolgáltatások miatt, lásd Ide hordtam szervizbe.
Miért oda vittem mindig vissza? - Az esett csak útba, ott vettem, stb. De más (magyar) szervizek se jobbak, a TC oldalait olvasgatva.
Na és a nemzetközi hibastatisztikák és az urbánus legendák, amelyek a következ? meghibásodást jósolják, se derítik fel az embert.
A lényeg skizofrén gondolatok jutnak róla eszembe: egyszer szerettem, máskor rühelltem.
Osztályzat: 5 (a 10-b?l)
Viszont örökre megszerettette velem a dízel-érzést.
Hibalista
- Hátsó ablak (nyári melegben) berobbant 90.000,- (Cascora, most olvasom -alig- 3 hónap alatt garanciálissá tehet? lett volna...)
- Környezetvédelmi szonda 15.000,- (el?ször nem találták meg, csak mikor másodszorra lekapcsolt tartalékba)
- Els? ablak 2x; kis persely után gyerekfejt?l, autópályán k?t?l; (gyorsan felfeslik) 2x
- Hátsó középs? biztonságiöv terel? (kis hiba, nagy veszély) 1.000,-
- Motorvéd? lemez (m?anyag), 130+-nál leszakadt (félig)
- Kipufogó h?véd? lemez elengedte magát (egy kicsit)
- Nyikorgás hátulról fékezve kanyarodáskor, sose találták meg
- Izzó, rengeteg, el?l-hátul (nehéz cserélni otthon)
- Féknyikorgás 30.000 km-nél: betétcsere (korainak t?nt)
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fábián, XI-ker.
Csak a rosszra emlékszem: franciás hozzáállás.
- Tolakodós munkafelvétel.
- Állandó csúszás az id?kkel.
- Sose hívtak telefonon, pedig megigérték.
- Undok cicák a pénztárban.
- Magánember nem utalhat, bankkártyát nem fogadnak el, marad a rengeteg guba.
- Csak a 3-nagy bizosítót hitelezik (intézik).
- Szubjektív - Érzésre egy kicsit mindig átvertek a számlázásnál (500-5000Ft): ha nem szólok el?re mindig belefér a gépkönyv szerinti maximális folyadékmennyiség, mindig kell Segéd any. ált.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Corolla Liftback 1.3 | Következő autója? | Toyota Avensis Verso 2.0 D4-D |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
