Felesleges fikázni
Szöveges ítélet
A jobb hátsó lengéscsillapító hatásfoka a nullával volt egyenlő (még 0 km-esen). Párban, garanciában ki lett cserélve. A sok elektronika miatt az izzók már legalább kétszer "körbeégtek", de ez más típusnál is megszokott. Az aksi 80.000-nél halt meg, az első garni nyári gumi is. Téli gumiból még az eredetit nyűvöm (Michelin). A fogyasztása hihetetlen jó, 2000-es motor létére 5 lityi körüli gázolajjal elbóklászik. És húz, mint állat. Különösen dombon felfelé :).
Több, mint 100.000 km után csak azt tudom mondani, soha rosszabb autóm ne legyen. Kár fikázni...
Hibalista
- lengéscsillapító (gari)
- izzók
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Gablini,M3
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Bedi József, Vác
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 104000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Ugyanez vagy Nissan Note |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
