Ezüst mackó
Szöveges ítélet
Az első igazi nagy autónk.Amikor hazahoztuk rá kellett döbbenünnk arra a tényre,hogy éppen csak befér a garázsunkba.Az első időkben félve ápoltuk,gondoztuk, az autó a "Pözsi" meghálálta ezt.Éveken keresztül bizton számíthattunk rá télen-nyáron.Mivel hétszemélyes ezért édesanyám elsőre beleszeretett.Pedig ha heten ültünk benne éppen csak néhány szatyor fért be hátulra.Az autó dinamizmusával semmi gond nem volt.Az 1.6-os motorral,klímával 110km/h-es sebességgel és négyünk összsúlyával,illetve a közel másfél tonnás önsúllyal sem evett meg többet 8 liternél.A számos extra (automata klíma,napfénytető,6 légzsák,elektromos ablakok-tükrök,tolatóradar,kormáynról vezérelhető cd_rádió nagyban megkönnyítette a vezetést és azt biztonságosabbá is tette.Persze mint minden autónak,azért neki is volt hibája.A rossz úton folyamatosan zörgött ,nyikorgott akár egy reumás öreglány.A szélbajokról nem is beszélve.Látszott,illetve hallottuk,hogy ezt az autót nem a magyar utakra tervezték.Gyakori németországi utaink során egyszer sem hallottuk a "reuma hangjait".Kinézetre pazar a formája,hátul pedig(akár a csau-csau kutyámnak)mackos az alakja.A müszerfalban jobban tetszene a fa betét.Az autó egészét nézve egy megbízható,jól használható igazi családi autó kisebb bajokkal.
Hibalista
- Első izzók,fékbetétek,első lengéscsillapítók(hála a "tökéletes" magyar utaknak.)
- Ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Gallion
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 11000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 23250 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | VW Touran |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
