Elegáns társ
Szöveges ítélet
Második P 307-esünket az első utáni jó tapasztalatok okán választottuk. A ráncfelvarrott, új, nagyszájú verzióból a 300 Ft körüli benzinár idején döntöttünk a dízel mellett. Nem bántuk meg, az olcsóbb 90 lovas HDI azóta is - lekopogom - hiba nélkül fut, átlagon felüli kilométermennyiséget hiba nélkül.
5.0-5.5 között fogyaszt Budapesten és az agglomerációban, hidegen-melegen, télen-nyáron. Különbség nincs.
Rendesen gyorsul, lehet vele előzni. Futóműve biztonságos, nagyobb tempó mellett is, ugyanaz mint elődjéé, feszes, de nem ide tervezték.
Kényelmes, tágas, jó csomagtartóval, kiegészítőkkel, a versenytársaihoz képest kiemelkedően jó áron. A kötelező szervízeket megkapja, meghibásodás nem volt. Extra beavatkozásra nem volt szükség, egy-két tartalék izzó nem árt, de már nem eszi mint elődje. Itt 20000 km/izzó kell. Az indexkar működik, a hátsó futómű kisebbet üt a kátyúban (ez nem az atutó hibája...).
1200-1000 km a hatótávolsága 60 literes tankkal. A rekord autópályán két főnyi kempingcuccal, digit klímával Olaszország 4.7 literes átlaggal, 130 km/h mellett!
Én csak dícsérni tudom. Remélem a továbbiakban is jó társ lesz minden nap...
Hibalista
- Két kiégett izzón kívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Pé-Ta Érd,M6
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 307 1.6 benzin prémium | Következő autója? | P 407 SW 2.0 HDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
