Csajozós őRRRűűűűűlet!
Szöveges ítélet
Szkeptikusan ültem bele legelőször. Már később a lenyitott cabrio feeling engem is magával ragadott. Szélfogóval kellemesen lehet élvezni a száguldást, hisz még 160nál is lehet beszélgetni és nem zúg a fejed miután kiszállsz az autóból.
Nehéz kaszni, (cabrió miatt) így alacsony fordulaton igencsak lomha az autó annak ellenére, hogy a csúcs 180 lóerős benzines motor hajtja, a legerősebb amit CCbe lehetett rendelni anno. CSajok szeretik, emberek megbámulják, gondolom néha anyáznak is.. :) de ez belefér. SZép letisztul forma, ajánlani tudom mindenkinek.
És akkor még jöjjenek a rossz tulajdonságok. Magyar utakon egy két év után a cabrioban természetesen megjelennek a furcsa hangok. Hétről hétre felfigyel az ember egy újabb zörgésre az utastérből. Természetesen nyitott állapotban is hallani ezeket a démoni zajokat. AMit már a műszakiakban leírtam a Peugeotnak a szoftver és elektronikai dolgokban nincs nagy erőssége.
Összefoglalva ajánlom, mert szép, mert hálás, és egy élmény vezetni. :)
Ja és szerintem a régebbi ccnek (tehát ennek ) :) még szebb is front része,mert nem az új béna peugeot dizájnnal készült...
Hibalista
- -Tető lenyitási szerkezet védő muanyag burkát kellett cserélni.
- -6cd box néha nem ismeri fel a cdt, bénázik
- -Kipufogó zörgött (flexibilis cső csere).
- -Elektronikus hibák, szoftver hiba(frissiteni kell).
- -Féltengelymegvezető csapágy csere, ezzel együtt motortartó bak csere
- -kuplungcsere (70e km után???)
-
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Sárkány
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
kis maszek peugeot szerviz
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | FORD SportKA | Következő autója? | 308 cc ??? :) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
