Bontószökevény
Szöveges ítélet
Egy első benyomásra szerethető, tágas autó. Aztán kiderül, hogy mindennapi használatra alkalmatlan. Egyetlen pozitív tulajdonsága amit nem lehet megkérdőjelezni, a hatalmas hűthető kesztyűtartó, és a sok hatalmas pakolóhely. Nagyon jól belakható. De mindezt elhomályosítja, hogy 4 év alatt kb 150 napot volt szervízben, és sosem volt egyetlen percig sem tökéletes állapotban. 90-ig országúton nagyon kedvező a fogyasztása. A rövid váltó miatt elég dinamikus, de sajna nagyobb sebességénél csillapíthatatlan az étvágy. 160-felett (pl. német autópályán) 18-19 liter/100km!!! Bp-Miskolc-Bp sietve másfél tank benzin pedig 60liter egy tank. Nagypapásan pedig 7 liter alatt tartható.
A legnagyobb baj, hogy alapvető konstrukciós hibákkal van tele, amit a szervíz a lgnagyobb jóindulattal sem tud kijavítani. Az más kérdés, hogy a fogyóalkatrészekből sincs sosem készleten. (tűzkarika, indexkapcsoló, gyújtótrafó, csomagtérzár stb) Így minden probléma min. 2x-i szervízlátogatás. Az elektromos rendszer késlekedik, kiszámíthatatlan jelenségeket produkál, minden "offline" érzéssel működik, és ez elég idegesítő
Összességéban kb 4 milkát kellett a kocsira költeni, de ebből 3-at garancia-szavatosság keretén belül. Nem irígylem a következő tulajt... Sőt egyetlen pözsótulajt sem. Szar érzés, hogy minden nap arra kellett gondolni, hogy vajon most miféle cselt eszelt ki ellenem ez az állatkirály. Vajon ma nyílik a központizár? Beindul? Szétesik a váltó? Bezáródik a bal hátsó ajtó? stbstb
Hibalista
- Gyakorlatilag egyetlen napig sem volt soha tökéletes az autó. Indexkapcsoló 6-szor. Tűzkarikalegalább tízszer, de mindig nyikorgott. Lengéscsillapító, toronycsapágy, szilentek, stabilizátorbekötőrúd, gömbfejek, stb ezerszer, de mindig zörgött-csattogott-kopogott, sose volt jó, később belefáradtam, és megszoktam. Csomagtérzár 2x. Váltó komplett 2x difi nagykerékről leugrott egy fog, körbejárt és "intézkedett". Gyújtósor 3 hengerezés miatt 2x. Alapjárati léptetőmotor rántgatás miatt. Üléskárpit széthullás miatt, padlókárpit, mert kicsire sikerült a gyárban, a szélei mindig "kinéztek", Önindító beragad (ettől tudtak kigyulladni), lámpák állandóan kiégtek, generátor úgy szétkopott, hogy nem vállalta a felújító, első lámpák beáztak, két garicsere, azok is párásodtak. Kipuff leömlő kettérepedt!, hátsó dob leszakadt, szétrohadt a második is, de az még nem esett le, Első féktárcsák 5x. Amint vizet kap, azonnal megvetemedig, és rázni kezd...stb, stb, majd esetleg folytatom.
Ide hordtam szervizbe
Fábián
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Frédi Béni
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 146000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
