Beteges nagymacska
Szöveges ítélet
Sok praktikus és kényelmes dolog volt, amíg el nem romlottak benne. 100000 km után már egészen megbízható lett, addigra sok mindent többször is kicseréltek. Az ülések gerinc tartása viszonylag gyorsan megszűnt. 70000 km után már "lyukas" volt a bal első ülés háttámlája.
Mindezek ellenére szerettem, csak ne kellett volna állandóan szervízbe hordani!
Hibalista
- Indexkar 3x, tűzkarika 3x, kürtkapcsoló, rendszeresen visszatérő motorhiba (1 esetleg 2 henger hidegben nem indult) a szervíz szerint az autó tökéletes!, féltengelyszakadás, bizonsági öv elromlott (mindkét első), Ízzó cserék 3-5000 km-ként, hátsó ajtózár cserék, csomagtartó zár rendszeresen elromlott végül csere után már jó, kopogó hátsó futómű, alakemelő kapcsoló, rádió távvezérlő, hátsó ülés csomagtartó nyitó, kábelkorbács hiba (?), Különböző hiba kijelzések a kijelzőn (brake fault, air-bag fault, antipollution preventer fault, stb.), majd szervíz szerint "nem volt hibakó eltárolva", lógó motortér szigetelések, leszakadó ablakmosó tartálytető. komplett ablaktörlő motor ami csak esőben szokott megállni autópályán 120 felett..., meg azok amikre már nem is emlékszem... A meghibásodások+szervíz 4 év alatt >mint 1M HUF... Szerencsére céges autó volt.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fábián - Ha valamely hiba nem azonnal reprodukálható volt akkor jól elhajtottak, szépen kihúzták a garancia idő lejártáig. De legalább gyorsan dolgoztak.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 128000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra 1,6 | Következő autója? | VW Golf V 1.6 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
