Béke, nyugalom, gondoskodás
Szöveges ítélet
Nos inkább családi, ill. kényelmes középtávutazó autó (100-1000 km). Semmiképp nem való sportolásra. Normális tempóval tökéletes társ az utazáshoz. 193 cm vagyok és nagyon kényelmes volt elől mindkét helyen. Hátsó sorban is el voltam, ha odakényszerültem max. 100 km távolságra. Bosszantó típushiba az indexkar lötyögése, ezt egy svájci szerelő német cuccra lecserélte, onnan már példaértékű a használata (talán gyárnak is jó ajánlat lenne egy ilyen csere). Az osztrák Alpok autópályáit elég nehezen mászta meg, 130-ról 110-ig visszalassult padlógázon :(. Viszont 90-es tempóval nagyszerűen működött a Kárpátok gerinceire felfelé is, meg az éles kanyarokban is. Hihetetlen, de 4 felnőtt személy plusz egyheti csomagjai kényelmesen elfértek benne. Parkoló manővereknél egyáltalán nem láthatóak a végei, ez mindig is zavaró volt, egy Alfa Giulietta hátsó fényezése látta kárát, meg a pénztárcám utána. A gyári audió rendszer elég gyenge. Összeségében imádtam vele utazni, őt vezetni. Aki szeret kényelmesen, relax módon autókázni ajánlom, aki sportosan szereti a közlekedést, mindenképp kerülje.
Hibalista
- kb 2 évente felváltva a két első irányjelző izzó foglalata. Bal hátsó felfüggesztés kitámasztó rúd (vagy vmi ilyesmi :S ). Indexkapcsoló.
Ide hordtam szervizbe
Szolnok-Szandaszőlős
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Citroen ZX 1.4 Reflex | Következő autója? | Peugeot 308 1.4 Vti Premium |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
